Det blev något konstigt med ordningen med kapitlerna, så om ni har missat del 33 så är den innan "viktigt"❤️❤️
Allisons perspektiv
"Yeah see you later" sa jag och han gav mig en snabb kyss innan han gick till andra korridoren. Så fort han hade gått kom det fram en kille till mig, en av Davids kompisar.
"You're hot" sa han och jag nickade lite. "Thanks, see you later" sa jag och vände mig om för att gå men blev tillbakadragen av honom. Nu ringde klockorna och eleverna började gå in i klassrummena. Jag slet mig ur hans grepp och skulle gå in i klassrummet men då ställde sig alla de runt om mig. Jag var nu helt själv kvar med dem. Och med dem, menar jag David och 6 andra killar.
Jag började gå rakt fram för att gå emellan dem men då ställde de sig nära varandra så att jag inte kunde gå igenom. "Really?" Sa jag och höjde ögonbrynen.
"Really" sa killen som kommit fram till mig nyss och flinade och gick emot mig. "Just let me go I have a class now, what do you even want" sa jag och han flinade. "I want to win the game, and yeah, the rules have changed.." sa han och de andra började skratta. Jag suckade högt. "I won't kiss anyone here, what's wrong with you people" sa jag och försökte återigen gå förbi dem, men samma sak hände igen.
Då satte jag mig ner i mitten av deras lilla ring och de såg lite oförstående ut. "Then I'll just wait here until you guys figure out what you want to do with your lifes" sa jag och då flinade han återigen. "That might take a while, but what we have figured out is what we want to do with you" sa han och jag fnös till.
"Is that suppose to scare me or something? Come on, all of us are going to get really late, and besides you people I obviously want to get some education" sa jag och suckade återigen. "Why are you so cocky? Your boyfriend isn't here to protect you right now so yeah, it should scare you"
Jag himlade med ögonen "oh my god, you are actually more stupid then I thought! And just so you know, I didn't have such big expectations" sa jag och ställde mig upp och slog ihop händerna. "Are we done here?" Frågade jag och började sen gå för att gå emellan två av killarna, men som förra gången ställde de sig nära varandra så att jag inte kunde komma förbi. "Oh come on" utbrast jag surt då jag faktiskt inte ville komma så sent.
"If we're done? Oh honey we haven't even started" sa han och gick emot mig och tog tag i min arm och försökte kyssa mig? "What the fuck are you doing?" Väste jag medans jag försökte ta mig ur hans grepp. Dörrarna till korridoren öppnades och han släppte mig så fort han kunde men personen som kom in hade redan sett vad han försökte göra.
Och den personen var Ryan. Istället för att hjälpa mig som jag trodde stannade han bara och tittade på oss i några sekunder och vände sig sen om och gick igen. "Fuck" mumlade jag för mig själv. Det var först nu jag insåg att jag satt i en väldigt svår situation. Han flinade. "Guess the inspiration to our little game didn't have anything against it being played" sa han och försökte kyssa mig igen och jag stretade emot och försökte ropa på hjälp.
Dörren slogs upp igen men denhär gången var det Zach och hans kompisar. Killen släppte mig ännu snabbare. "Oh fuck" hörde jag en annan säga innan de började springa. Zach och hans kompisar sprang minst sagt argt efter dem, och Davids gäng hann inte alls långt innan de kom ikapp.
Jag tog ett djupt andetag för att lugna ner mitt hjärta som gick i 110 efter att han försökte kyssa mig och sen gick jag in i mitt klassrum. "Where have you been?" Frågade vår lärare Bridget snällt, varför vet jag inte då hon brukar bli sur på andra när de kommer försent.
YOU ARE READING
My badboy 2 (REDIGERAS)
Teen Fiction(Uppföljare av my badboy) Allison Garcia är 16 år gammal och bor med sina föräldrar i ett hus i Florida. Hon ska precis börja gymnasiet, och stöter på 17-åriga Zachary, som lyckas gå den vanligtvis positiva och glada Allison på nerverna. Men ändå ä...