Del 9

3.7K 76 8
                                    

Zachs perspektiv

"Why did you fight with Jacob?" Jag tittade på henne och sen tillbaka på vägen. "He was being an ass" sa jag och hon nickade.

"It's pretty assholeish of you too, you know.. to fight" sa hon och jag flinade lite. "Well he kind of deserved it" sa jag och stannade nu bilen utanför hennes hus.

"How's your cheek" sa jag och vände försiktigt på hennes huvud.

Fuck. Varför blir det alltid så konstigt när jag rör henne? Jag får typ en jättekonstig känsla. Men det värsta är att det är konstigt... på ett bra sätt? Ett väldigt bra sätt.

Jag kan uppenbarligen inte förneka att hon har varit det enda jag tänkt på sen första dagen jag såg henne. Det har aldrig varit såhär med någon annan tjej.

Jag tog sakta bort handen. "I..... I'm actually pretty surprised that I haven't gotten you in to bed by now" sa jag och började flina. Hennes ansiktsuttryck ändrades lite.

"I hope you like surprises then..." mumlade hon och tittade på mig med en sånhär typ "the fuck" min och sen gick hon ur bilen. "See you later" sa hon och såg fortfarande typ förvånad ut över att jag sagt så.

Men vafan, jag kan inte få känslor för en tjej. Och för mig är det här det bästa sättet att visa det på.

My badboy 2 (REDIGERAS)Where stories live. Discover now