Han drog med mig till en tom korridor och tryckte upp mig mot skåpena. Han satte handen vid skåpet bakom mig och våra ansikten var väldigt nära.
Han böjde sig fram mot mitt öra. "I'm home alone this weekend" viskade han och lutade sig sen tillbaka lite . "You could stay at my house" sa han och bet sig i läppen. "Are you too scared to be home alone" sa jag retsamt och slickade mig om läpparna. "If it turns you on..." sa han med ett flin.
Jag studerade hans ansikte. Han var så perfekt. Jag fick typ ont i hjärtat av att han var så snygg. "It does" sa jag och då böjde han sig fram och kysste mig.
Han drog ifrån och log. "I love you"
Fredag
"Yeah" svarade jag nonchalant medans jag la i mina skolböcker i väskan. Jag skulle vara hos Zach hela helgen och vi var nu på mitt rum för att hämta alla saker. Han satt på golvet lutad mot väggen och jag stod och kollade igenom vilka läxor och prov jag måste plugga till. Det slutade med att jag tog med alla böcker som vanligt.
Sen tog jag lite kläder och andra saker man behöver och la ner i min andra väska som jag brukar ha när jag tränar och satte sen väskorna på varsin axel. Skolväskan var jättetung. Jag tog mobilen och kollade sen på Zach. "Let's go" sa jag och han ställde sig upp och kom fram och tog väskorna och hängde dem som om att de inte vägde nånting på hans axlar.
"It's okay, I ca..." han avbröt mig med en snabb kyss på munnen och log och gick sen ut ur mitt rum och jag följde efter med ett litet leende.
"We are leaving now" ropade jag och gick sen ut utan att invänta ett svar. Jag låste dörren och sen började vi gå hem till Zach. Vi pratade som vanligt om allt möjligt hela vägen.
När vi kom fram låste han upp och öppnade dörren för mig. "Thank you miss" sa jag och flinade och gick in i huset. Jag såg honom le i ögonvrån och sen kom han in och stängde dörren och ställde ner väskorna.
Jag tog av mig ena skon och när jag skulle ta av andra tappade jag balansen och ramlade åt sidan, men Zach tog emot mig. Jag började skratta och han skakade flinandes på huvudet och reste upp mig igen.
"I'm tired" sa han och tog sen mina väskor igen och började gå upp för trappen. "Yeah me too" sa jag och följde med honom. När vi kom in i rummet gick jag direkt fram till min väska och tog ut matteböckerna och satte mig vid hans skrivbord. Sen slog jag upp böckerna och började läsa igenom uppgifterna.
"Oh come on, it's friday, is there some day you're not studying on? It's boring" sa han och jag snurrade runt stolen och tittade på honom. "You ask me this every weekend, of course I need to study, and you should too. Come on let's study together" sa jag uppmuntrande och försökte få det att låta kul. Vilket jag faktiskt tyckte det var.
"I really love that you are looking after your future, but come oooon let's do something else, just today" sa han och jag suckade och tänkte efter en stund. Jag tvekade en stund men skakade sen på huvudet. "I'm sorry I can't, just one hour okay?" Sa jag och han nickade med en suck. "Sure" sa han och jag la huvudet på sne.
"I promise just one hour" sa jag och gick fram och kysste honom snabbt på munnen innan jag skulle gå tillbaka. Han tog då tag i min hand och ställde sig upp och gick och satte sig på stolen och drog ner mig i hans knä. Jag satte mig bekvämt och han la armarna runt om min mage och la sen hakan på min axel och kramade om mig. Jag log och började sen plugga.
***
"Which means that x should be -b+b2-4ac divided with 2a (påhittat deluxe)"sa jag och suckade. "This must be right now, like come oooon" sa jag medans jag bläddrade bak till facit i boken. Jag kollade rätt uppgift och såg svaret och sprack upp i ett leende. "It's right!!!" Utbrast jag exalterat och kollade bak på Zach.
"No way" sa han och jag började skratta för jag var så glad. "Yes way" svarade jag glatt. "But like no, there's no way you did just solve that" sa han och böjde sig fram och kollade mitt svar jämfört med boken. "Oh shit" mumlade han och jag log stort.
"But how did you do that?" Sa han och jag flinade. "I've been working on this chapter every day in three weeks, and I've never solved one but nooooow i did!!!" Sa jag glatt. "That's awesome" sa han och då stängde jag igen böckerna. "I know right" sa jag och skrattade till lite. TRE VECKORS arbete och äntligen klarade jag den!!
Jag reste mig upp ur hans knä och la mig utmattat på hans säng istället. Han satt kvar i stolen och jag kollade på honom. "You are really smart" sa han och kollade fundersamt på mig. "Thank you" sa jag och tänkte av vana säga detsamma. Men ångrade mig😂
"I want a hug" sa jag och slog ut armarna. Han reste sig upp och gick fram och la sig halvt på mig och kramade om mig.
.........................................................................
Hörni, vad tycker ni om att jag hoppar så mycket mellan tiderna? Jag gör det hela tiden och det är för att jag inte kommer på något mer att skriva för tillfället så jag hoppar fram, men tycker ni att det är jobbigt? Skriv jättegärna vad ni tycker❤️❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
My badboy 2 (REDIGERAS)
Teen Fiction(Uppföljare av my badboy) Allison Garcia är 16 år gammal och bor med sina föräldrar i ett hus i Florida. Hon ska precis börja gymnasiet, och stöter på 17-åriga Zachary, som lyckas gå den vanligtvis positiva och glada Allison på nerverna. Men ändå ä...