Del 44

2.8K 71 20
                                    


ALLTSÅ HAHAHAHHAHAH det gick inte så bra med att göra denhär "jättebra" hörni, så den får blir som den blir, alltså som vanligt hahah men blir den för tråkig måste ni säga till!! ❤❤❤❤❤❤ (skriv gärna förslag på vad som kan hända också)

-

Det plingade till i mobilen och jag tog upp den. "Come over" det var Zach. "yes ma'am" skrev jag tillbaka och joggade nerför trappan. "Going to Zach" ropade jag, satte på mig skorna och gick ut.

-

Jag ringde på och hörde som vanligt Kacy, Zach och Nathan bråka om vem som skulle öppna. Jag började le och sen öppnades dörren snabbt. Det var Nathan.

"ALLI" ropade Kacy och sprang fram och kramade mig och jag sprack upp i ett stort leende. "Hi honey" sa jag och kramade tillbaka. När vi drog ifrån så stod Zach i bakgrunden men jag vände blicken till Nathan.

Vi flinade och gjorde vårat handslag som vi alltid gör och jag tittade flinandes upp på Zach som flinade tillbaka.

Jag gick in och då kom Zachs mamma. "Hi" sa hon glatt och gav mig en puss på kinden. Jag älskar verkligen Zachs familj.

Jag tog av mig skorna och fortsatte sen prata med Kacy och Nathan som var väldigt exalterade över att jag var här.

Jag hann inte hälsa på Zach innan Kacy tog tag i min hand och drog med mig mot hennes rum. "I've got a new horse!!" Utbrast hon exalerat.

"Oh you have?" Sa jag och hon nickade glatt och gick in i hennes rum. Jag satte mig på golvet och hon drog fram en låda med alla hennes hästar, och alla saker till.

"This one" sa hon och drog upp en rosa enhörning. "That's so pretty" sa jag och tog emot den då hon räckte fram den mot mig och började studera den.

"What's its name?" Sa jag och hon log stort. "Her name is Allison" sa hon och jag log lika stort tillbaka. "You're so cute" sa jag och hon skrattade lite. Hon var verkligen jättesöt. Hon var jättekort och hade ganska långt, blont, vågigt hår. Hon var olik de andra i familjen förutom hennes bruna ögon.

"She's my favourite" fortsatte hon och satte sig ner och sen började vi leka med hennes hästar. Efter ett tag öppnades dörren. Vi vände oss om och såg Zach. Han lutade sig mot dörrkarmen och flinade.

"Do you mind if I borrow Alli for a second" sa han till Kacy och hon skakade på huvudet. Jag reste mig upp och log mot henne. "We can continue later" sa jag och hon nickade exalterat och jag log och vände mig sen om mot Zach och vi gick ut.

Vi gick in i hans rum och han stängde och låste och vände sig sen om och drog mig emot honom och kysste mig och drog sen in mig i en kram. "Hi" sa han och jag kramade honom hårt. "Hi" svarade jag.

"How are you feeling? You seem down" sa han och jag var tyst ett tag.

"I had a nightmare today" sa jag. "Really? About what" sa han lite förvånat då han vet att jag aldrig får mardrömmar.

"I got ran over by a car....while I was out walking with Aaliyah" han drog ifrån kramen lite och tittade på mig.

Zachs perspektiv

Hon tittade åt sidan och en tår rann ner för hennes kind. Jag torkade bort den och drog in henne i kramen igen. "You shouldv'e called, I wouldv'e came over" sa jag och hon drog in snor i näsan.

"Can't I sleep here tonight?" sa hon och då drog jag ifrån lite och kysste henne. "Ofcourse" sa jag och då gick hon fram till spegeln och drog handen under ögonen och tog ett djupt andetag och började hoppa lite på stället.

Hon brukar alltid göra så för att få energi och inte vara ledsen. Enligt henne "hoppar negativiteten av sig", hur nu det fungerar.

"Okay..." mumlade hon för sig själv och tittade sen upp på mig och log. "Noooow lets kiss" sa hon och jag flinade och gick fram och kysste henne.

***
Allisons perspektiv

"Goodnight sweetheart" sa jag och log och pussade henne på pannan och ställde mig upp. "Goodnight Alli" sa hon med sin vanliga söta röst och jag fortsatte le. Jag gick ut ur hennes rum och då kom Alexa, Zachs mamma.

"Goodnight" sa hon och log och pussade mig på kinden. "Goodnight" svarade jag och sen gick hon in till Kacy och jag gick till Zach.

Han låg på sängen och jag gick och la mig bredvid honom och han kramade om mig. "I love you" sa han och kysste min jawline och la sen armen runt min mage under tshirten.

Okej dethär var jättedåligt, alltså nae inget kapitel blir bra nu för tiden

My badboy 2 (REDIGERAS)Where stories live. Discover now