Del 35

3.1K 68 7
                                    


Mer än 1 vecka senare

Allisons perspektiv

Det ringde på dörren och jag kollade ut. Det var kolsvart. Aaliyah började skälla. Jag kollade på klockan och den var 22.15 och mamma och pappa var inte hemma, de kommer inte förens nästa vecka igen.

Jag sprang ner och sa åt henne att sitta ner och öppnade sen dörren och när jag såg att det var Zach blev jag så glad att jag slängde mig i hans famn direkt.

Han kramade om mig hårt och jag kramade hårdare tillbaka. Det var länge sen jag fick känna hans värme och bara bli helt varm inombords. Vi är lediga hela den här veckan, och förra veckan, och förra veckan sov jag hos mormor och morfar och sen hos farmor och farfar så jag har inte träffat Zach på mer än en vecka.

"I've missed you so much" sa han. "I've missed you too" mumlade jag mot hans bröst. Vi drog ifrån kramen och han log och böjde sig fram och kysste mig. För några sekunder försvann allting, och den känslan var otrolig.

Vi gick in och han hälsade på Aaliyah först och lekte lite med henne innan vi gick upp på mitt rum. Jag tog upp mina mjukisbyxor och hoodie från golvet och la dem på sängen och drog sen av mig mina jeans och sen min tröja så att jag stod i bara underkläder. Jag tog tag i min hoodie och då ställde sig Zach upp och kom fram till mig och tog hoodien ur min hand och kastade tillbaka den på sängen.

Han ställde sig väldigt nära och tittade ner på mig. "I don't think you need clothes" viskade han i mitt öra vilket gjorde så att jag rös till. Sen böjde han sig ner med ett flin och kysste mig. Han lyfte upp mig runt hans midja och slickade lätt på min underläpp och jag öppnade munnen lite och våra tungor möttes.

Han gick mot sängen och la försiktigt ner mig och drog ifrån och satte sig gränsle över mig och tittade på mig på det där sättet.

Efter ett tag ändrades hans blick till en fundersam och han la huvudet lite på sned och började flina. "What" sa jag och han ryckte lätt på axlarna och fortsatte flina och böjde sig fram och kysste mig.

När han drog ifrån så log han lite. "Are you a virgin?" Sa han och jag flinade lite. "Are you?" Svarade jag och han spärrade upp ögonen lite. "You are a virgin right?" Sa han och jag flinade åt hans ansiktsuttryck och nickade sen.

"I thought you weren't for a second" sa han och pustade lättat ut. "Why would that matter" sa jag lite oförstående. "Are you serious? Just the thought of another guy sleeping, with you, makes me sick" sa han och jag log lite och kysste honom snabbt på munnen innan jag reste mig upp och sträckte fram handen.

"I'm tired, are you sleeping here?" Frågade jag och han ställde sig upp och tog tag i min hand och pussade den. "Of course I am" sa han och sen började vi gå mot toaletten. Jag släppte hans hand och blev genast kall då kylan slog min kropp.

Jag fick gåshud över armarna och benen. Jag gick fram till handfatet och tog fram tandborste och tandkräm och han satte sig på toaletten och tittade på mig. Jag började borsta tänderna, och när han såg att jag frös så ställde han sig upp och ställde sig bakom mig och slingrade en arm runt min midja och kysste mig längst min hals. Gåshuden försvann och jag blev istället varm. Jag tittade på honom i spegeln medans jag fortsatte borsta tänderna.

"Your turn" sa jag när jag var klar och satte mig på toaletten och han log mot mig och borstade sen tänderna han också. När han var klar gick vi tillbaka in i mitt rum och jag gick in i min garderob. Jag såg mig själv i helkroppsspegeln och stannade upp och tittade på mig själv.

Jag vände mig till sidan och tittade på min mage och mina ben. Sen vände jag mig fram igen och då kom Zach in. Han lutade sig mot dörrkarmen och tittade på mig och rynkade ögonbrynen. "What are you doing?" Sa han och jag suckade lätt och tittade tillbaka på min kropp.

"Nothing" sa jag och vände mig om och log och gick för att gå ut ur garderoben men han stoppade mig. "Stop" sa han och tittade allvarligt på mig. "With what" sa jag och kollade åt sidan. "You're beautiful" sa han och jag log och nickade lite. "Yeah" mumlade jag tyst och kollade ner i golvet.

Han lutade försiktigt upp mitt huvud och försökte få ögonkontakt. Han satte en hårslinga bakom mitt öra och pussade mig på pannan och kramade mig sen. "I love you" sa han och jag log i kramen. "I love you" svarade jag och drog sen ifrån kramen och drog på mig gråa mjukisshorts och en vit tshirt.

"Hey" sa han och tog lätt tag i mina armar och vi fick ögonkontakt igen. "Do you remember when we first met?" Jag nickade lite sakta och log lite. "I don't know what you felt but as soon as we made eyecontact I knew you were special. And I know this really sounds like a cliché, but ever since that day I haven't been able to get you of my mind. All it took from you to make me fall inlove, was your eyes. And what it took from you to make me love you, was your personality. I love that you're always so positive. No matter what you always seem to find something positive in it. I also love your smile. And your laugh. I can truly say that I love everything about you. Everything you do and everything you say. And something that shouldn't matter to you, is that I love how you look. And why that shouldn't matter to you is because you shouldn't care about what others think of your appearance. It doesn't matter if I love how you look, if you don't"

My badboy 2 (REDIGERAS)Where stories live. Discover now