Senare samma dagJag hade precis gått in efter att mamma och pappa åkt, så nu var jag ensam hemma. Jag tog av mig ytterkläderna och hann precis ta av mig skorna innan det ringde på dörren. Det var säkert mamma och pappa som glömt nycklarna.
Jag öppnade, men till min förvåning stod inte mamma och pappa där. Det var Zach. Han såg ut som att han hade sprungit, och han såg stressad ut. "Hi" sa jag och studerade honom. "Can I come in?" Sa han och jag nickade. "Sure, I'm home alone" sa jag och flyttade på mig så att han kunde komma in. Vad gör han här? Vi har inte pratat på 6 månader?
Jag gick upp på mitt rum och han följde efter. Jag satte mig på sängen och han stod upp och tittade på mig. "I want to get to know you" sa han. "Well how did you all of a sudden think about that, you haven't talked to me in six months" sa jag och då log han. "all of a sudden"
"Ever since the day I slammed the door in your face, you've been all I think about. And I don't know why? Like I need to know something.... How does this make you feel" sa han och tog tag i min hand. Jag kände värmen strömma till varje liten del i min kropp. "Because for me, I get this feeling like, like I don't even know. My whole body just warms up"
"Yeah, for me too..." Sa jag och då tittade han rakt in i mina ögon på det där sättet igen. "And how does this make you feel" sa han och det var som att tiden stannade. "Because for me, it's like nothing else around me matters, and I don't hear people talking. It's like time stops" sa han och jag log.
Han tog tag i mina händer igen och drog upp mig så att vi stod väldigt nära varandra. "And there's something I've been wanting to find out what it feels like for a while" sa han och böjde sig sen fram och kysste mig mjukt. Känslan går inte att beskriva. Jag ville aldrig att det skulle ta slut. Vi drog ifrån och han log. "Now that I can't even explain" sa han och jag skrattade.
Inte jag heller.
..................................................................
Kort kapitel jag veeeet, förlåt😁😁😫❤️❤️❤️ Alltså åååååh tack till 3000 visningar!!!!❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
My badboy 2 (REDIGERAS)
Teen Fiction(Uppföljare av my badboy) Allison Garcia är 16 år gammal och bor med sina föräldrar i ett hus i Florida. Hon ska precis börja gymnasiet, och stöter på 17-åriga Zachary, som lyckas gå den vanligtvis positiva och glada Allison på nerverna. Men ändå ä...