Γιορτή

330 44 0
                                    

Ο Τζεραρντ επιτέλους κατάλαβε τι εννοούσε ο Ιμανουελ .
Τους έκανε όλους περα βιαστικά για να φτάσει δίπλα στην έγκυο. " ΕΊΜΑΙ ΓΙΑΤΡΌΣ , ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΤΡΌΣ ... Πάρε βαθιές ανάσες κύρια μου όλα θα πάνε καλά , θα γίνεις μανούλα !"
Ο Τζεραρντ βοήθησε την ασια να γεννήσει το μωρό καθώς ο Τζειμς εμεινε δίπλα της όλη την ώρα δίνοντας της κουράγιο .
Ή στιγμή που κράτησε το μωρό της στα χέρια της την έκανε να ξεχάσει όλο τον πόνο και ένα τεράστιο χαμόγελο χαράχτηκε στο πρόσωπό της , δάκρυα χαράς γέμισαν το πρόσωπο της καθώς με οση δύναμη είχε γυρησε και είπε στον τζειμς
" Τζέιν... Θα την ονομάσουμε τζέιν! "

Την ώρα της γέννησης ο Ιμανουελ γυρησε πίσω στον παράδεισο για να αντιμετωπίσει της πράξεις του , οι οποίες δεν θα παιρνουσαν ατιμωρητες

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Την ώρα της γέννησης ο Ιμανουελ γυρησε πίσω στον παράδεισο για να αντιμετωπίσει της πράξεις του , οι οποίες δεν θα παιρνουσαν ατιμωρητες

- Γιατί το κάνεις αυτό Ιμανουελ?
- Γιατί αυτό το μωρό δεν έπρεπε να παιθανει. Είναι ή προστατευόμενη μου το ξέρεις.
-  δεν έχεις εσυ δύναμη να πεις ποιος ζει και ποιος παίθενει!. Εξ άλλου δεν είναι μονάχα αυτό το μωρό. Έχεις σπασει τους κανονισμούς τόσες φορές που τώρα πια αν και στεκεσε δίπλα μας είσαι τοσο μακριά .  Παίρνουμε εντολές και αυτές της εντολές ακολουθούμε !!! Δεν μπορείς να πηγαίνεις ενάντια των κανονισμών για όλη την αιωνιότητα , δεν το καταλαβαίνεις ???

(Ο Ιμανουελ σήκωσε το βλέμμα από το έδαφος κοιτώντας τον άγγελο με ένα σκοτεινό βλέμμα που του προκάλεσε τρόμο.)

- ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΩ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΤΌΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΗΣ ΕΧΩ Ε ? ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΨΥΧΕΣ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ? ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΩΝ ΟΠΟΙΟΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΜΈΛΛΟΝ, ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΜΕΛΛΟΝ , ΒΛΕΠΩ ΕΠΙΤΥΧΊΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΊΑ , ΜΕ ΠΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΜΠΟΡΩ ΕΓΩ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ? ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΣΤΕΡΗΣΩ ΟΛΟ ΑΥΤΟ....Αυτά τα χέρια είναι πλασμενα για να δίνουν ζωή όχι για να παίρνουν.

- Ιμανουελ.... Κάθε φορά που χρησημοποιείς τις δυνάμεις σου χωρίς εντολές από τους αρχαγγέλους απομακρύνεσαι από τον παράδεισο και το ξέρεις. Θα γίνεσαι όλο και πιο σκοτεινος μέχρι που θα φτάσεις σε σημείο που δεν έχει φτάσει ποτέ κανένας μας εδώ και πολλα έτη φωτός.... Και όλα αυτά γιατί. Για μερικούς ανθρώπους?

- αυτό είναι το λάθος των αγγέλων , ξεχνάτε πως ή δουλειά που μας έδωσε ο πάτερας μας είναι να τους προσέχουμε και να τους αγαπάμε τους ανθρώπους. Μα δεν ξέρουμε πια να αγαπάμε εμείς όλα έγιναν ένα καθήκον.

......
Τα χρόνια περνούσαν σαν νερό , ή τζέιν  γρήγορα έκανε τα πρώτα της βήματα, έμαθε της πρώτες της λέξεις , άρχισε σιγά σιγά να καταλαβαίνει τον κοσμο και κάθε μέρα ο Ιμανουελ ήταν κοντά της μα αόρατος σε όλους τους υπόλοιπους,  μόνο εκείνη τον έβλεπε ..
Ήταν πάντα εκεί... όταν έπεφτε και χτυπούσε της έδινε το χέρι του για να σηκωθεί , της χαμογελούσε για να σταματήσει να κλαίει ..
Όταν πήγε πέντε χρονών και ήταν πια αρκετά μεγάλη για να κοιμηθεί μόνη της ήθελε να φανεί δυνατή και να μην φοβηθεί τίποτα , όταν όμως τα φώτα του δωματίου έσβησαν την κατεκλεισε ένας τρομερος φόβος .
Ο Ιμανουελ το αισθάνθηκε και σαν λαμπερό πνεύμα εμφανίστηκε μπροστά της φωτίζοντας το δωμάτιο ...της έδωσε το χέρι του , εμφανησε τα άσπρα φτερά του και μαυτα την κάλυψε και εκείνη κρατώντας του το χέρι αποκοιμήθηκε , ξέχνουσε όλους τους φόβους της όταν είχε τον άγγελο της δίπλα της .

Δυστυχώς όμως ή τζέιν μεγάλωνε

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Δυστυχώς όμως ή τζέιν μεγάλωνε .... Και όσο οι παιδικές της ανάμνησης χανοντουσαν ή πραγματικότητα εδειωχνε από το μυαλό της την εικόνα του Ιμανουελ. Μία μέρα δεν μπορούσε να τον δει πια ... Εκείνος μπορούσε να την κάνει να τον δει άμα ήθελε αλλά έπρεπε να την αφήσει να φύγει .
Μα κάτι ανεξήγητο τον κρατούσε σε εκείνην σαν μαγνητης. Κάτι που δεν καταλάβαινε ακόμα.

Fallen AngelDonde viven las historias. Descúbrelo ahora