Δικιά μου

248 26 0
                                    

Μπήκε στο αμάξι του και οδήγησε μέχρι το σπίτι του συν , παρκαρε στα σκοτεινά και κοιτώντας προσεχτικά αν το πεδίο γύρω του ειναι ελεύθερο περπάτησε αργά προς την μηχανή του Συν. Είχε καλύψει με την κουκούλα του το πρόσωπο του σαν τον κλέφτη και βγάζοντας ένα σουγιά από το πίσω μέρος του παντελονιού του έσκισε την πίσω ρόδα της μοτοσικλέτας.  " Τώρα που γυρισα Φιλαρακι μου , θα δεις τι θα πει Μανωλης. ". Ξανακαρφωσε άλλη μία φορά την πίσω ρόδα Μετά γυρησε την προσοχή του στην μπροστινή ρόδα χαράζοντας μία μακριά χαρακια " αυτό για όσες αγκαλιες την έχεις πάρει "  έπειτα έστρεψε την προσοχή του στον συμπλέκτη κόβοντας τα καλώδια " Αυτό γιατί προσπάθησες να την φιλήσεις" και τελος σηκώθηκε στα πόδια του και συνεχώς χαρακωνε την σέλα " και αυτό  για να μην  φας μπουνιά "
Ξαφνικά  άκουσε την πόρτα του σπιτιού να ανοίγει γιαυτό με μία γρήγορη κίνηση έβαλε της δυνάμεις του μπρος και το σώμα του έγινε αόρατο στα μάτια του συν .
Ο συν είχε τα πάντα έτοιμα , τα μαλλιά καρφακια όπως πάντα , δερμάτινο σακάκι και στο ένα χέρι κρατούσε το παγωτό ενω στο άλλο την ταινία .
Καθώς πλησιασε την μηχανή όμως του έπεσαν όλα από τα χέρια
" ΦΑΑΆΑΑΑΑΑΑΚΚΚΚΚΚΚΚΚ.... "
Ικανοποιημένος με την απάνθρωπη του πράξη ξαναμπήκε αθόρυβα στο αμάξι του οδηγώντας πίσω στο σπίτι της τζέιν.
Χτύπησε το κουδούνι και όταν τον είδε στην πόρτα ή αντίδραση ήταν αναμενόμενη

"ΤΙ ΤΟΥ ΈΚΑΝΕΣ ΚΑΛΕ"
" Φαντάζομαι σε τηλεφώνησε το λαμογιο....Ο έλα μωρέ θα πληρωσω της επισκευές το υπόσχομαι , εξ άλλου είμαι καλός μηχανικός ,  θα το παίξω δήθεν γείτονας και θα βοηθήσω ηρέμησε ... "
" Λοιπόν μπράβο σου τα καταφερες... Δεν θα ρθει . Συγχαρητήρια"
" Έλα τώρα μην μου κρατάς μούτρα ... Σου έφερα παγωτό " είχε στο χέρι του ένα μεγάλο πλαστικό δοχείο παγωτό καραμελας.

Ή τζέιν τον άφησε να μπει μέσα , καθώς εβαζε το παγωτό σε μπολακια εκείνος ήρθε και στάθηκε από πίσω της , κλείνοντας τα μάτια ανασανε το αρωμα της , εκείνη το κατάλαβε και μαρμάρωσε στην θέση της , τα χέρια του ανέβηκαν στους ώμους της και σιγά σιγά κατέβηκαν στις παλάμες της , χάιδεψε της παλάμες της με τα δάχτυλα του και έπειτα έπιασε το χέρι της και την τράβηξε να τον ακολουθήσει

Κάθισε στον καναπε ,
Την τραβηξε και την εβαλε να κατσει ελαφρα στα πόδια του δινοντας της ενα δυνατό φιλι  , όταν τα χείλη τους ακουμπούσαν ήταν σαν εκριξη

Κάθισε στον καναπε , Την τραβηξε και την εβαλε να κατσει ελαφρα στα πόδια του δινοντας της ενα δυνατό φιλι  , όταν τα χείλη τους ακουμπούσαν ήταν σαν εκριξη

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Fallen AngelDonde viven las historias. Descúbrelo ahora