"Συν ένας άγγελος έχει ένα καθηκον και εσυ πας ενάντια στους κανονες,πηγες να σκοτωσεις ένα παιδι και να κάνεις κακο σε μια γυναίκα,αυτα σου ανεθεσα να κανεις?"
"Κλαους ασε με να κανω οτι θεωρω σωστό εγω,εχω προηγουμενα με τον τυπακο"
"Ναι ε?? Και αυτό το κοριτσάκι που έχει στη κοιλιά της ακόμα και η ίδια τι φταίνε εκείνες??"
.......................................................................
Οι μήνες κυλουσαν σαν το νερό και η κοιλια της μεγαλωνε ακόμα περισσότερο το ήξερε βαθια μεσα της πως ειναι ενα κοριτσακι και κρατούσε καλα φυλαγμενα το μέλλον της
"Μανωλη ελα γρήγορα "φωναξε παιχνιδιαρικα
Εκεινος έτρεξε προς εκεινη μεσα στον ιδρωτα απο την δουλειά του, τις νυχτες δούλευε σε μπαρακια και τη μέρα δούλευε σαν μηχανικός,ετσι θα εξασφαλίζε το μέλλον τους..
"Ελα να δεις η μικρή κλοτσαει"
Εβαλε το χερι του στη κοιλιά της και ενοιωσε τον χτυπο του μωρού στα χερια του ,ευθεις τα ματια του βουρκωσαν
"Σαν το μπαμπα της θα γίνει η μικρή ανταρτισα θα το δεις "
Εκεινη του χαιδεψε απαλα τα μαλλια του και ύστερα εσκυψε το κεφάλι της και ενωσε τη μυτη της με την δικια του
"Θα γίνεις χαζομπαμπας εσυ στο μέλλον θα μου την κάνεις κακομαθημενη"
"Θα είναι μια δε πρεπει να της χαλάω χατηρι"
Εκεινη σηκωσε τα φρύδια της ξαφνιασμενη
"Κυριε μανωλη δε μας τα είπατε καλά μονο μια ? Εγω ειχα αλλο όραμα "
"Σκέφτεσαι όπως εγω τζειν? Αλήθεια θες να γινει μεγάλη η οικογένεια μας??"
............................
"Δε θα σκεφτεις να κανεις κακο ξανα δεν εισαι ικανος να παίρνεις ζωες"
"Τοτε κλαους κάνε οτι καλύτερο μπορείς γιατι δεν θα ησυχασω αν δεν σκοτωσω τουλάχιστον εκεινον"
Τα μάτια του άνοιξαν διαπλατα
"ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ?? ΜΌΛΙΣ ΤΕΛΕΙΏΣΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟ ΌΝΕΙΡΟ ΣΕ ΣΤΕΛΝΩ ΞΑΝΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ "
Ενα λευκο φως βγηκε για αλλη μια φορα απο μεσα του πειρε οτι θεϊκή δύναμη ειχε προσφέρει απλόχερα για εκείνον,ο συν σηκωσε απειλητικα το χερι του προς τα πανω
"Νομίζεις κλαους οτι με αυτό που εκανες μόλις τώρα θα γίνω καλύτερος άνθρωπος?? "
Εσφιξε το χέρι του σε γροθιες καθως οι φλεβες του ειχαν πεταχτει απο τον θυμο
"Μανωλη αυτη τη φορα δε θα αποτυχω,θα σου καταστρεψω την ξαφνικη ευτυχία "