Από ποιον κινδύνευεις ?

386 40 0
                                    

Ή τζέιν είχε γίνει πια δεκαοχτώ χρονών .. . Τα μαλλιά της σπαστα, σκούρα και μακριά, το δέρμα της ανοιχτόχρωμο , ήτανε ψηλή και ή ομορφιά της άρμοζε σε μία αρχόντισσα. 
Δεν υπήρξε στιγμή μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια που δεν την πρόσεχε ο Ιμανουελ. Αντις να απομακρύνεται από εκείνην το δέσιμο που είχε μαζι της δυναμωνε ...Δεν κατάφερνε να την ελευθερώσει από τον εαυτό του.  Και δεν σκόπευε.

"ΤΖΈΙΝΝΝΝ , αγάπη μου πήγαινε λίγο στο μπακάλικο εδώ δίπλα σε παρακαλώ μου τελειωσε το αλάτι "
"Αμέσως μανούλα μου!"
Ή τζέιν χάρουμενη με τα μαλλιά της ανεμελα στον άνεμο και μία απλή φόρμα πήρε αμέσως το μικρό δρομάκι για το μαγαζί μα σταθηκε απορημενη όταν είδε πως το μπακάλικο τους ήταν κλειστό " δεν μπορώ να γυρίσω με άδεια χέρια στην μαμά με έστειλε για κάτι πρέπει να το βρω " σκέφτηκε στον εαυτό της και τοτε σκέφτηκε πως λίγο πιο μακριά από το σπίτι της μέσα από τα σοκάκια υπήρχε ένα άλλο μαγαζί , δεν ήξερε καλά αυτόν τον δρόμο μα πίστεψε πως θα μπορούσε να το βρει γρήγορα.
Περπατούσε μεσα από τα σοκάκια όταν ξαφνικά το φως λιγόστεψε ελάχιστα και μία βαριά υσιχια απλώθηκε. Κοντοσταθηκε για λίγο ελαφρά φοβισμένη μα συνεχισε να περπατάει ,,, ένας ήχος όμως την έκανε να κάνει το βήμα της πιο γρήγορο ,ένιωσε πως κάποιος ήταν εκεί μαζί της .
Περπατούσε τόσο γρήγορα που δεν εβλεπε καλά μπροστά της με αποτέλεσμα να σκοντάψει πάνω σε κάποιον  , ήταν ένας ξανθός μεγαλωσομος τύπος , άγνωστος για εκείνην, " ειιι κοπελιά ποια είσαι εσύ ?"  Ή τζέιν δεν του απάντησε , με γρήγορες κινήσεις προσπάθησε να τον προσπέρασει μα ο άντρας την άρπαξε από το μπράτσο και την έφερε κοντά του " ε μην είσαι κακιά σε ρώτησα κάτι ! Όταν σου μιλάνε να απαντας! "  Την εσφυγγε τόσο πολύ που πονουσε εκείνη τινάχτηκε μα αυτός την έπιασε και από το άλλο μπράτσο γελώντας , τότε εκείνη με υστερία άρχισε να τινάζεται και να τον κλωτσαει κατάφερε για λίγο να ελευθερωθεί μα καθώς πήγε να τρέξει την πρόλαβε και την εσφιξε για να μην φύγει , ή τζέιν βρέθηκε να κλωτσαει τον αέρα μανιοδως φωνάζοντας για βοήθεια , αυτός της κάλυψε το στόμα με το χέρι του φωνάζοντας "ΕΈΕΙΙΙΙ ΠΑΙΔΙΑΑΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΒΡΗΚΑΑΑ , ΕΙΙ ΜΗΝ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΑΣΑ " Δύο ακόμα άντρες εμφανίστηκαν από το σκοτάδι , Και οι τρεις φαινόντουσαν να είναι μεθυσμένοι και σε κακή κατάσταση , ο ένας πήγε να την πλησιάσει μα εκείνη τον κλωτσισε πίσω τότε αυτός αγριεψε και πήγε να την χτυπήσει με ένα σίδερο ... Μα πριν προλάβει το σίδερο να αγκιξει το δέρμα της μία δυναμικη εκκωφαντικη αντρική φωνή ακούστηκε από το βάθος.
"ΕΕΕΕΕ. ΑΝ ΤΗΝ ΑΓΚΙΞΕΙΣ ΚΑΘΑΡΜΑ ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ. " 
Ή Φωνη απέκτησε πρόσωπο και σώμα καθώς μέσα από τα σκοτάδια ξεπρόβαλε με γρήγορο βήμα ο Ιμανουελ , τα μάτια του καλημενα από την κουκούλα του , και ένα όπλο στο χέρι ...
Στοχεψε το όπλο στον άντρα με το σίδερο μα αστοχισε , ο άντρας έτρεξε κατά πάνω του μα με μερικές επιδεξιες κινήσεις ο Ιμανουελ τον έβαλε κάτω δίνοντας του μία γερή κλωτσιά τον έβγαλε νοκ άουτ. Τον δεύτερο άντρα πριν προλάβει να κάνει βήμα τον πυροβόλησε στο χέρι και εκείνος τρομαγμένος το έσκασε. Έμεινε μονάχα ο ξανθός που κρατούσε την τζέιν ....

Fallen AngelWhere stories live. Discover now