Ο καιρος ηταν συνεφιασμενος κατι που της αρεσε πολυ και περιμενε πως και πως για να βρεξει,εβαλε ενα μαυρο φορεμα επανω της και βγηκε εξω αρχίζοντας να τραγουδάει στα πουλια και στη φύση κανοντας γυρους ευτυχισμένη...
Ξαφνικά αρχισε να βρεχει καταρακτωδως κανοντας το φορεμα της να γινει ενα με το κορμι της,γελουσε δυνατά ενω ο νους της γυρνουσε στην προηγούμενη βραδια που την ειχε ολη νύχτα στη αγκαλια του κανοντας την ακομα πιο Χαρούμενη..
Ο ιμανουελ ανοιξε τα ματια του με συνοδια τις σταγονες της βροχής που πιτσιλουσαν στο παραθυρο,απλωσε το χερι του διπλα μα δεν την ενοιωσε κατι που τον έκανε να πεταχτει αποτομα απο το κρεβάτι,βγηκε εξω αναζητώντας την,οταν την είδε ομως να σηκώνει τα χερια της ψηλά στον ουρανό και να βγαζει αυτή τη γλυκιά μελωδια απο τα χειλη της δε μπορουσε να παρει τα ματια του απο πανω της!!!!
Περπατησε αργα προς το μερος της μένοντας λιγο πιο πισω της
"Δεν σε εχασα ποτε ,παντα σαγαπουσα πάει λιγος καιρος για σενα που μιλουσα"
Τη αγκαλιασε απο τη μεση και ψιθυρισε στο αυτι της
"Τι ειναι αυτο,γιατι μπορει την καρδια μου να σπασει,ποσο με πονεσες καντο να περασει"
"Πως μπορώ και σε θυμάμαι σε καθε ιστορία,ειναι ο ερωτας γλυκός της καρδιας μου ο θανατος''
"Πρεπει να δεχτείς πως εσυ με εχεις αλλαξει,επιστρεφω απ τους νεκρους η καρδια σου να μη σπασει,και αν είναι να χαθω ας χαθω απ τον ερωτα σου ας πεθανω ταπεινος στην αγνη την αγκαλια σου"
Τα ματια της ανοιξαν διαπλατα καθως ενα δακρυ κυλισε απο τα ματια της,τα χερια του δεν την αφηναν εμεναν γυρο απο τη μεση της φτανοντας στη κοιλια της που ισα ισα αρχισε να φαίνεται η εγκυμοσύνη της ,την γυρισε αποτομα προς το μερος του δινοντας της ενα γλυκό φιλι στο μέτωπο και την πειρε μεσα μπροστά απο το τζακι ριχνοντας μια καπα επανω της...
Γυρισε να παει να της φτιάξει ενα τσαι μα όταν γυρισε να την αντικρισει ετρεμε ολόκληρη και ηταν κατακοκκινη..
Ετρεξε γρήγορα προς το μερος της γονατιζοντας μπροστά της,την αγγιξε στους ωμους
"Αγαπη μου τι εχεις? Κρυωνεις?"
Απαντηση δε πειρε,εδωσε την κουπα να την κρατήσουν τα παγωμενα τρεμαμενα χερια της και την κοιταξε ξανα στα ματια
"Για να σε δω"
Εβαλε το χερι του στο μέτωπο της και ύστερα μεσα απο τη μπλουζα της στο στερνο της