"Φεύγεις?ωραία φύγε ποσο μακριά θα πας και ποσο πάτο θα πιάσεις; δεν θα σε σταματησω ιμ..μπορείς να το σκασεις λέγοντας πως εγώ φταιω μα και παλι πάτο θα πιανεις.. Πήγα σήμερα στον συν για να του πω ποσο τον αγαπώ πως ηταν σαν αδερφος μου,αυτήν την αγάπη σου εκρυψα? Γιαυτην την αγάπη φεύγεις? Τόσο με αγαπας? Αφήνεις την κόρη σου και μια γυναικα που παντα θα μένει πίσω απο την πλατη σου?και ετσι απλα φεύγεις?γιατί η Τζέιν αγάπησε αδελφικά εναν δολοφονο ,ζηλεψες αυτήν την αγαπη?δεν μπορω να στην δώσω και τώρα φύγε, και μονο ο τροπος σου με αηδιάζει,,, εγώ θα πεθαινα για σένα κανέναν συν δεν έβαζα πανω απτο όνομα σου,πως πιστεψες οτι σε αγάπησα λιγοτερο? ΕΞΩ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΛΎΣΕΙ, ΕΞΩ ΚΑΙ ΜΗΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΊΣΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΙΠΑ ΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΩΣΑ ΦΥΛΑΚΉ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ. ΣΕ ΒΑΡΎΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ,ΕΣΕΝΑ ΕΙΧΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙΣ?ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ?φύγε...."
"Τζειν..."
"Φυγε δε θελω να πεις τιποτα δε θελω να σε ξαναδω"
"Τζειν " εκανε ενα βημα πιο κοντα της
Εκεινη ενοιωσε τοσο αδεια,ενοιωσε προδωμενη ηθελε να κανει κατι για να τον διωξει μακρια της,επιασε ενα μαχαιρι και το τοποθετησε στις φλεβες της
"Φυγε τώρα αμεσως,φυγε πρωτου χρεωθεις και τον δικο μου θανατο ...θυμασαι?? Τι ειχα κανει για να σε φερω πισω σε μενα?? Τι πηγα και εκανα?? Τώρα δεν εισαι άγγελος,θα πεθανω μια φορα και δε θα με σωσεις αλλα ούτε θα βρεθεις μαζι μου ποτε,φυγε μακρια μου"
Εκανε ενα μουδιασμενο βημα μπροστά της και πεταξε το μαχαιρι απο το χερι της πεφτωντας και εκεινος επανω στο κορμί της διαλυμενος και κουρασμένος...
"Μανωλη??"
Η φωνη του ηταν ενας ραγισμενος ηχος που πασχιζε να βγει απο το κορμι του εξωτερικα ,καλυψε τα ματια του και ξεσπασε σε λιγμους,κατι που δεν περιμενε εκεινη,τον αγγιξε απαλα στα μαγουλα και εκεινος εβγαλε τα χερια της απο πανω του απαλα,αφηνοντας τα στο πατωμα λίγο πιο διπλα του
"Εγω...τζέιν..."
Σταγονες απο αιμα επεφταν κατω στο πατωμα ,εκεινος με τρεμαμενο χερι σκουπισε το αιμα του και την κοιταξε σχεδόν τρομαγμενος στα ματια
Τα ματια της ανοιξαν διαπλατα..
"Μανωλη???"
Το βλεμμα του ηταν στο κενο πατωμα,τα χερια του που ηταν δεξια και αριστερά του για να στηρίζουν το κορμι του αρχισαν να τρέμουν με αφορμή να πεσει το κεφάλι του στα ποδια της ..
Εκλεισε τα ματια του σφιχτα και χαιδεψε μια τουφα απο τα μαλλια της
"Συγχωρεσε με τζειν εχεις δικιο θα φύγω απο τη Ζωη σου στο υποσχομαι"
Ενα δυνατος βηχας τον εκανε να βγαλει λιγο αιμα απο το στομα του και να πεσει χαμηλα στο μαγουλο του,εκεινη σοκαρισμενη σκουπισε αμεσως το πρόσωπο του με τα χερια της..εβαλε δυνατα τα κλάματα
"Πες κατι" φωναξε
Εκεινος την κοιτουσε κενος
"ΠΕΣΜΟΥ ΚΑΤΙ ΜΑΝΩΛΗ,ΠΕΣΜΟΥ" στη τελευταια της λεξη εσπασε καθως τον ταρακουνουσε απο τους ώμους
"Συγχωρεσε με είχες δικιο.." ειπε καθως πειρε μια βαθια πονεμένη ανασα
"Εχεις δικιο τζειν,εγω κρυβομουν οχι εσυ είμαι άρρωστος στο υποσχομαι θα σε αφησω,θα πεθανω.Μονο συγχωρεσε με και κρατα με λιγο ακομα μαζι σου,λιγο ακομα και θα φύγω " καλυψε τα ματια του για αλλη μια φορα για να μην δει τα δάκρυα του..
"ΠΑΨΕ ,ΠΑΨΕ ΜΑΝΩΛΗ ΜΗ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙΣ ΣΤΙΓΜΉ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?? ΑΝ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΩ ΣΤΟ ΟΡΚΊΖΟΜΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ"
"Γιατι?? Δε μαγαπας τζειν? Τοσο ευκολα μπορω να ξεχαστω?"
Το στερνο της ανεβοκατεβαινε εντονα απο περίεργα συναισθήματα καθως του εσφιξε δυνατα το χερι
"Δε θα φυγεις το καταλαβες ? Δε θα σε αφησω εγω να φυγεις όχι όχι δε μπορει"
"Θελω μια επιθυμια τελευταία μονο θελω να μαθω,μαγαπας τζειν??"
"Σαγαπαω μανωλη μη με αφήσεις μη...
"Παντρεψου με τζειν είναι το τελευταίο πράγμα που ζηταω θελω να εισαι ασφαλης οσο λειπω δε θελω κανεις αλλος να σε αγγιξει θελω ολοι να ξέρουν πως ήσουν δικια μου είμαι εγωιστης συγχωρεσε με"
Συγχωρα με τζειν.....