Τρεις μέρες πέρασαν από το γεγονός και ή Τζέιν εμενε στο σπίτι του συν , δεν δεχόταν να την αφήσει μόνη της μετά από όσα έγιναν , της έδωσε το δωμάτιο του και εκείνος κοιμωταν στο σαλόνι . Το τρίτο πρωινό ή Τζέιν άνοιξε με δυσκολία τα μάτια της , τα οποία ήταν πρισμενα από το κλαμμα
, είχε κοιμηθεί μονάχα δυο ώρες αυτές της τελευταίες μέρες και ήταν τόσο μα τόσο εξαντλημένη .
Σηκώθηκε και αργά βγήκε έξω από την πόρτα του δωματίου του συν και εσειρε τα εξαντλημενα πόδια της στον διάδρομο , πριν μπει στο σαλόνι για να καλημερισει τον φίλο της σχημάτισε ένα ψεύτικο χαμόγελο στο πρόσωπο της και σκουπίσε τα δακρισμενα μάτια της . Ο συν όμως δεν ήταν στο σαλόνι , θα είχε ξυπνήσει νωρίτερα.
" Συν? "
" Οοοοο σενιορα , στην κουζίνα !"
Ακούστηκε ή παιχνιδιάρικη φωνή του
Ή Τζέιν μπήκε στην κουζίνα και το θέαμα της έφερε στα χείλη για ένα δευτερόλεπτο μονάχα ένα αληθινό χαμόγελο. Ο συν ξυπόλητος , με πιτζάμες μπάτμαν και μία ποδιά με σχέδια από διάφορα μουστάκια πάνω έφτιαχνε ομελετες .
" Καλημέρα σενιορα παρε θέση μας εφτιαξα γκουρμέ γεύμα ! "
" Οοο σενιορ συν, μυρίζει υπέροχα" είπε εκεινη καθως τραβηξε μία καρέκλα .
" Ε ναι μωρέ , τώρα , αν βρεις κανένα τσόφλι μέσα δεν πειράζει είναι μέρος της συνταγής . Τραγανή ομελέτα! "
Μία Γκριματσα τρόμου χαρακτεικε στο πρόσωπο της και το αριστερό της φριδι τινάχτηκε πάνω , όπως πάντα , κάνοντας τον συν να γελάσει δυνατά έπειτα τινάζοντας το δικό του φριδι πάνω
" Μην μου σηκωνεις φριδι εμένα κοπελιά "
" Αν παθω τροφική δηλητηρίαση πες στις κολλητές μου ότι ή διαθήκη μου είναι κάτω από το μαξιλάρι μου,"
" Υπερβάλλεις. ... Εμένα τι μου άφησες ?"
" Βιβλίο με συνταγές μπας και μάθεις τίποτα να γλυτώσει καμιά άλλη ψυχή απ τον θάνατο"
Ο συν τράβηξε καρέκλα να καθίσει μα την έφερε πιο κοντά της .
Μετά από δύο λεπτά ησιχιας ή Τζέιν έσπασε την σιωπή
" Με την μηχανή σου τι έγινε ? "
" Αστείο που ρωτάς , γιατί σήμερα φέρνω μηχανικό . Λογικά θανε εδώ σε καμια ωρα "Μολις φαγανε τσακωθηκανε για το ποιος θα πληνει τα πιάτα και εφόσον αποφασίστηκε πως θα τα πλενε ο συν , ή Τζέιν αποχωρισε απο την κουζινα και μπήκε στο μπάνιο για να αλλάξει ρούχα .
Ή λέξει μηχανικός της έφερε στο μυαλό τον ιμάνουελ. Ήξερε πώς κάτι πήγε στραβά , ένιωθε μέσα της έναν κίνδυνο. Που να είναι άραγε ? Είπε στον εαυτό της . Αλαξε από της πιτζάμες της και φόρεσε ένα μαυρο φόρεμα καθημερινο . Δεν σκόπευε να ξαναφορεσει χρώματα για αρκετό καιρό . Χτενισε τα μακρια μαλλιά της και καθώς άκουσε φωνές και γέλια απ έξω βγήκε να δει τι γινόταν .