Turgut "Elif iyi misin?"
Elif "Bilmiyorum. Seninle olduğum için çok mutluyum ama ablamın arkasında böyle bir şey yaptığım için ölmek istiyorum."
Turgut "bende bu konu da çok üzgünüm sevdiğim. Sabırlı olmamız gerekiyordu ama yanımda olman, kokun, hasretim, aşkım, sevdama engel olamadım."
Elif "Seni seviyorum."
Turgut "Seni seviyorum" dedi alnını öptü.
...
Habibe "Canım."
Emre "Efendim canım."
Habibe "Benim yeni canım Kübra :) hemende üzeine alınıyor."
Kübra "Bizi kıskanıyor :) "
Emre "Kıskanılmayacak gibi değil ki :) "
Kübra "Efendim yenge."
Habibe "Hadi gel çay yapalım."
Kübra "Tamam yenge" dedi ve mutfağa geçtiler.
Nusret bey "İyi anlaşıyorlar."
Emre "Evet baba. Çocuk hasretimize son verdi sanki."
Nusret bey "Ailesinin durumu malum. Allah etmesin ama annesini kaybederse ve babası iyileşmezse belki yanınızda kalır. Tabi isterseniz."
Emre "Kübra'yı biz çok sevdik. Eminim o da bizi sevdi. Ama annesine bir şey olmasın. Annesizlik çok zor. Biz gider görürüz onu. Tatillerde o gelir. Ama annesi bir daha gelmez."
Kübra "Beyler çay hazır :) "
...
Burak "Aşkım."
Eylül "Buyur bitanem"
Burak "İlaçları söyledin mi?"
Eylül "aradım. 1 hafta içinde elimizde olurmuş."
Burak "Ne kadar tuttu."
Eylül "3 bin lira."
Burak "Tamam ben hallederim. Mustafa sorarsa para bile almadılar dersen."
Eylül "Çok iyisin be adam :) Seni seviyorum."
Burak eşini öptü "Bende seni çok seviyorum."
...
Buket "Günaydın doktor :) "
Doktor "Günaydın :) size bir şey diyeceğim."
Buket "Buyrun"
Doktor "Ne oldu size ?"
Buket "Kızıma, eşime söz verdim ölmeyeceğim diye. Ve onları yeniden görmek istiyorum eski halimle."
Doktor "Çok iyi. Böyle sağlam kalmanız harika. Ve hastalık az da olsa gerilemeye başladı."
Buket "Ciddi misin doktor? ;("
Doktor "Oranı çok az olsa da evet. Lütfen böyle devam edin."
Buket "Sağolun doktor bey. Devam edeceğim. Ailem için."
...
Nusret bey "Günaydınlar. Yeğenim hadi sen işe git. Selim abi uyuyor zaten. Ben yanındayım."
Mustafa "Sağol abi. Hadi görüşürüz."
Nusret bey sandalyeye oturdu. Çay ve simit almıştı. Çayını yudumladı. Simidini bitirdi. Selim bey uyandı bu sırada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜFÜN ADI ALZHEİMER
Narrativa generaleAkrep Dede ölmeli... Herkes unutur. Bazıları sevdiğini, bazıları da bir olayı. Bunu isteyerek yapar insan, bazen de istemesen bile unutursun. İpler elinde değildir. Bir uçurtma misali, kader seni nereye yönlendirse oraya gidersin, rüzgar seni savu...