Our Second Life

1.3K 12 8
                                    

Heeeeey,

Wij zijn Silke en JennaWIEHOEEE, leven ons! Nee, doe maar niet Silke.

Laat mij... Anyway, dit is een verhaal van ons samen! We schrijven het samen en maken om de beurt een hoofdstuk. Klopt! Silke begint met het eerste hoofdstuk maar we zetten er sws bij wie wat geschreven heeft. We schrijven in de ik-vorm en onze personages hebben we zelf verzonnen. Er zitten wel wat bekende mensen in, zoals Jai Brooks, Louis Tomlinson en Connor Franta. Mijn (Silke) personage heet Ella. En de mijne (Jenna) heet Kathy.

Jenna's eigen profiel: @jenna_vdsteenx

Silke's eigen profiel: @Silkebruijns

Kathy (Blake Lively) is achttien jaar en zit samen met Ella in het laatste jaar van de middelbare school. Ze heeft blond haar en heeft grijze ogen. Haar tweelingbroer heet Louis. Kathy is nog nooit verliefd geweest en heeft niet in gedachten om snel verliefd te worden.

Ella (Nina Dobrev) is 17 jaar oud en beste vriend(inn)en met Kathy en Connor. ZIj heeft bruin haar, bruine ogen en lijkt daarmee sprekend op haar 2 jaar oudere broer, Jai. Als sinds de derde klas is ze smoorverliefd op Shawn, die geweldig kan zingen. 

Veel plezier met lezen :)

En lang leven ons! LOL

Liefs Silke en Jenna :D

Elke week updaten we twee keer. Er is geen bepaalde dag, sorry we hebben het soms nogal druk. Maar bedankt voor jullie geduld :)

Our Second LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu