Κεφάλαιο 3

3.9K 289 10
                                    

Δεν κάθισα να το σκεφτώ περισσότερο. Εξαλλου δεν μπορουσα να ξαναπεθανω σωστα?Αφησα την Μεγκαν και τον Τομας πισω μου και πηγα προς τον Ντανιελ.Μολις σταματησα μπροστα από το τραπεζι τους όλα τα ματια στραφηκαν πανω μου.

-Εσυ εισαι ο Ντανιελ?Ρωτησα.

-Ο ιδιος.Ειπε και αφηνοντας την κοπελα του ηρθε και σταθηκε μπροστα μου.

-Καλως.Του ειπα και τον χαστουκισα.

-Δεν χαρηκα για την γνωριμια.Προσθεσα κοιτωντας τον.Ειχε πρασινα ματια..ενα πρασινο που ειχα ξαναδει αλλα αποκλειετεαι να σκεφτομουν το που τωρα..Εκεινος επιασε το μαγουλο του και με κοιταξε.Η κοπελα του κατεβηκε διπλα του.

-Εισαι τρελλη?Με ρωτησε

-Αλι!Φωναξε από πισω μου η Μεγκαν και ηρθε διπλα μου.Ο Ντανιελ με κοιταξε και χαμογελασε υπεροπτικα.Μετα επιασε το χερι μου και το εσφιξε.

-Εσυ δεν θα τα ξανακανεις αυτό το πιασες?Μου ειπε

-Αστην!Του ειπε η Μεγκαν.Προσπαθησα να τραβηχτω.Τιποτα.Αξαφνα ο Ντανιελ πεταχτηκε πισω και επεσε κατω.Γυρισα πισω και μολις που ειδα τον Τομας να κατεβαζει το χερι του.

-Παμε κοριτσια.Μας ειπε.Ειδα την Μεγκαν να του χαμογελαει και μετα με τραβηξε από το χερι για να φυγω.Εγω τους ακολουθησα.

-Αυτό δεν τελιωσε!Φωναξε ο Ντανιελ

-Μην τολμησετε να τα ξαναβαλετε μαζι μας.Προσθεσε η κοπελα του.

-Αυτό εννοουσα για την Ελεανορ.Μου εξηγησε η Μεγκαν.Μολις μειναμε οι τρεις μας λιγο πιο περα στο προαυλιο ηξερα ότι θα ακουγα βρισιμο από την Μεγκαν.Οπως και εγινε αλλωστε.

-Πας καλα?Με ρωτησε

-Απλως νευριασα οκ?Της ειπα

-Και ανοιξες πολεμο μαζι τους.Με πληροφορησε ο Τομας.Ξεφυσηξα.Προφανως ειχε δικιο.Μαλλον το εκανα.

-Σορρυ.Πραγματικα όμως ενιωθα ότι ηθελα να τον χτυπησω και-Σταματησα αποτομα και κοιταξα τον Τομας.

-Τι του εκανες?Ρωτησα.Εκεινος μου χαμογελασε.

-Το στοιχειο μου είναι ο αερας.Απαντησε

-Περι στοιχειων που σου ελεγα.Μου υπενθυμησε η Μεγκαν.

-Εγω ποτε θα μαθω ποιο είναι το δικο μου?Παραπονεθηκα.Οι δυο τους γελασαν σιγανα

-Δεν είναι αστειο!

-Χα.Τωρα καταλαβαινω γιατι οι δυο σας ειστε κολλητες.Μας ειπε ο Τομας.

Επικίνδυνες ΦιλίεςWhere stories live. Discover now