Τι στο καλο σκεφτομουν??Αν ο Ντανιελ και ο Μπραιαν ηταν οντως αδερφια δεν μπορουσαν να συναντηθουν ετσι απροσμενα και αποτομα!Αλλα εκεινη την ωρα με νευριασε πολύ!Κυριολεκτικα ειχε καλεσει τον εαυτο του μονος του!Και επισης αυτό δεν επρεπε να το μαθει με τιποτα η Ελεανορ.Αλλα δεν εφταιγα εγω!Δε μπορουσα να κανω πισω γιατι ηταν λες και με προκαλουσε και δεν ημουν τυπος που εκανε πισω στις προκλησεις.Ηταν ακομα δευετρα μεχρι την παρασκευη κατι θα σκεφτομουν.
Αυτά σκεφτομουν μεχρι να φτασω στο σπιτι του Μπραιαν.
-Ουαου,εισαι στην ωρα σου.Δεν το περιμενα.Μου ειπε καθως ανοιξε την πορτα.Του χαμογελασα και τον κοιταξα.Εκεινος πριν μπω μεσα βγηκε εξω μισοκλεινοντας την πορτα.Ε?
-Τι εγινε?Τον ρωτησα
-Απλα μην φρικαρεις κ μην με σκοτωσεις οκ?Με κοιταξε με ένα αθωω βλεμμα.Ε?Τι ελεγε?
-Γιατι να φρικαρω?
-Απλα υποσχεσου το οκ?
-Το υποσχομαι….Ειπα διαστακτικα χωρις να καταλαβαινω τι εννοει.Εκεινος εσκυψε και με φιλησε-ένα μικρο γρηγορο φιλι-και αποτραβηχτηκε.Μετα επιασε το χερι μου και ανοιξε την πορτα οδηγοντας με μεσα.Και τοτε καταλαβα γιατι ελεγε να μην φρικαρω.Στο σαλονι καθοταν η αδερφη μου.
-Ο θεε μου.Μουρμουρισα.Τι στο καλο σκεφτοταν?Εννοω ναι ηθελα να την δω και ειχα φαει πριν εθω οποτε δεν υπηρχε κινδυνος να την σκοτωσω αλλα και παλι….Αλλα για μισο λεπτο..Η Μακενζι ηταν πολύ ηρεμη και…προσεκτικη.Σηκωθηκε και εκανε μερικα βηματα κοντα μου.
-Αλι?Ρωτησε διστακτικα.Κοιταξα τον Μπραιαν για βοηθεια.Τι στο καλο της ειχε πει?
-Γεια..υποθετω.Ειπα ανασηκονοντας τους ομους μου.Που με ειχε μπλέξει??Η Μακενζι με περιεργαζοταν ακομα προσεκτικα.Δεν νομιζω να της ειχε πει ότι…όχι δεν υπηρχε περιπτοση.Σωστα?
-Νομιζω ότι πρεπει να σας αφησω λιγο μονες σας.Ειπε ο Μπραιαν.Τον κοιταξα.
-Όχι όχι όχι δεν υπαρχει περιπτωση.Του ειπα και τον επιασα απ τον αγκωνα τραβωντας τον πιο κοντα μου.
-Δεν εισαι..διαφορετικη.Ειπε η Μακενζι.Τι?Ξνακοιταξα τον Μπραιαν.
-Τι της ειπες?Τον ρωτησα
-Ότι αν θελει να σε δει θα πρεπει να συμβιβαστει με το γεγονος ότι δεν θα μπορεις να της πει πολλα,όπως γιατι ειχες εξαφανιστει.Μου ειπε.Λοιπον αυτό….θα δουλευε?
YOU ARE READING
Επικίνδυνες Φιλίες
WerewolfΗ Αλισον βρισκει την κολλητη της μετα απο καιρο. Μονο που τα πραγματα εχουν αλλαξει. Η Μεγκαν ειναι πλεον βρικολακας και πηγαινει σε ενα σχολειο αποκλειστικα για αυτους και συντομα η Αλισον θα την ακολουθησει. Εκει θα γνωρισει τον Ντανιελ, το ''κακο...