-Τι?Πας καλα?
-Ηρεμησε μικρη.Ξερω πώς να αποθησω την επιθεση σου.Μου ειπε ηρεμα.Εγω όμως συνεχιζα να εχω τις αμφιβολιες μου.Και αν τον χτυπουσα?Οχι όχι όχι.Δεν θα ρισκαρα κατι τετοιο.
-Ελα.Πρεπει να εξασκηθεις.Μου ειπε
-Ναι αλλα όχι πανω σου!
-Ανυσηχεις για μενα μικρη?
-Ναι!Εννοω όχι!Μην το παρεις πανω σου.Μπερδευα και τα λογια μου τωρα.
-Εμπρος.Μου ειπε.Εμφανησα την φωτια στα χερια μου και σταθηκα όπως μου ειπε.Μετα εριξα και ο Ντανιελ την απεφυτγε σκυβοντας.
-Στο πα ότι είναι δυσκολο.Εγω εκανα μια γκριματσα και εμφανησα άλλη μια φλογινη μπαλα την οποια του εριξα.Εκανε έναν ελυγμο και την απεφυγε ξανα.Εγω κατσουφιασα και ο Ντανιελ χαμογελασε με την αντιδραση μου.
-Μην ανυσηχεις θα βελτιωθεις σιγα σιγα.
-Αντε να δω ποτε.
-Προσπαθησε παλι.Μου ειπε και το εκανα.Αλλα φυσικα εκεινος ξεφευγε συνεχως.Συνεχισαμε για κανα μισαωρο ακομα και μετα σταματησαμε.
-Ποτε θα μου μαθεις την μπλε φωτια?Τον ρωτησα καθως προχωραγαμε προς τα δωματια μας μιας και πλησιαζε η ωρα που επρεπε να κοιμηθουμε.
-Όταν μαθεις καλα τα βασικα.Μην εισαι τοσο ανυπομονη.Μου ειπε
-Δεν ειμαι ανυπομονη!Παραπονεθηκα
-Το βλεπω.Να σου πω τωρα….Τι λες να αυριο μολις τελιωσουμε με τα μαθηματα να παμε σε κανα κλαμπ?Με ρωτησε.Σταματησα να περπαταω και τον κοιταξα.
-Τι?Δεν θες?
-Ναι φυσικα και θελω.Εμ να πω στην Μεγκαν και τον Τομας?Ρωτησα.Ο Ντανιελ κατσουφιασε λιγο αλλα τελικα συμφωνησε.
-Πως θα παμε όμως 4 ατομα?Τον ρωτησα
-Αστο πανω μου.Μου ειπε καθως ειχαμε φτασει εξω από το δωματιο μου.Ακουγα γελια από μεσα αρα ηταν ο Τομας με την Μεγκαν.
-Τα λεμε οποτε.Του ειπε
-Τα λεμε.Μου ειπε και με φιλησε.
Μολις ανοιξα την πορτα και μπηκα μεσα τα κεφαλια της Μεγκαν και του Τομας γυρισαν προς το μερος μου.
-Τοσο νωρις?Αληθεια?Ρωτησε η Μεγκαν.
-Ναι βολτα καναμε.Και εχω νεα.Τους ειπα και καθησα.
-Η προσοχη μας είναι στραμενη πανω σου.Μου ειπε ο Τομας και μου χαμογελασε.
-Τι λετε αν αυριο βγαιναμε και πηγαιναμε σε κανα κλαμπ η μπαρ?Ρωτησα
DU LIEST GERADE
Επικίνδυνες Φιλίες
WerwolfΗ Αλισον βρισκει την κολλητη της μετα απο καιρο. Μονο που τα πραγματα εχουν αλλαξει. Η Μεγκαν ειναι πλεον βρικολακας και πηγαινει σε ενα σχολειο αποκλειστικα για αυτους και συντομα η Αλισον θα την ακολουθησει. Εκει θα γνωρισει τον Ντανιελ, το ''κακο...