-Δεμενοι?Επανελαβε απορημενα η Μεγκαν.Αλλα και εγω και ο Ντανιελ καταλαβαμε.Αυτο εξηγουσε το γαργαλητο στο σβερκο μου όταν πλησιαζε.Αυτο εξηγουσε το πώς καταλαβε ότι κινδυνευα την προηγουμενη ωρα στο γυμναστιριο.Αυτο εξηγουσε το σημαδι από τα νυχια της Ελεανορ στο χερι του.
-Το ηξερες ότι θα γινοταν αυτό?Ρωτησα
-Όχι δεν ειχα ιδεα.Οπως διαβασες είναι σπανιο.Μου ειπε καθως πηρε το βιβλιο από το χερι μου και το τοποθετησε πισω στο ραφι.
-Τι κανουμε?Τον ρωτησα.Ο Ντανιελ με στραβοκοιταξε.
-Τιποτα.Δεν ειμαι φαν του εποδυνου πονου και δεν ξερουμε πώς να το σπασουμε..Σε ενοχλει αυτό?Ρωτησε παιρνοντας το προσωπο μου στα χερια του.Με ενοχλουσε?Ο Μπραιαν..Πως θα του το ελεγα αυτό αν ποτε τα βρισκαμε?Ο θεε μου αυτό δεν ηταν καλο.
-Παιδια?Σας πειραζει να μου εξηγησετε?Πεταχτηκε η Μεγκαν.Αλλα πριν προλαβουμε να της πουμε οτιδηποτε το κουδουνι χτυπησε.
-Τα λεμε μετα.Μου ειπε βιαστικα ο Ντανιελ και με φιλησε στο μετωπο προτου φυγει.
Το επομενο μαθημα για σημερα ηταν ειδικευση και η Μεγκαν ηταν μαζι μου.Και παλι όμως δεν μπορουσα να της πω τιποτα με ολους τους υπολοιπους μαθητες τριγυρω.Και εγω?Δεν μπορουσα να συγκεντρωθω στις διαφορες τεχνικες που μας εδειχνε η κυρια Σαλιβαν για το πώς να εμφανισουμε το στοιχειο μας με τα ματια μας,παρολο που ηθελα να μαθω πως,απλα δεν μπορουσα να συγκεντρωθω.Εγω και ο Ντανιελ ειχαμε ένα δεσμο.Ο θεε μου.Αυτο δεν ηταν καθολου στο προγραμα.Αν υπηρχε εστω και μια μονο μικρη περιπτοση να τα βρω με τον Μπραιαν τωρα ειχε χαθει.
-Σειρα σου Αλισον.Ειπε η καθηγητρια βγαζοντας με από τις σκεψεις μου
-Ε?Ρωτησα
-Εμφανησε την φωτια με τα ματια όπως σας εδειξα.Ειπε
-Οου αυτό.Ναι…Συγκεντρωθηκα στο κενο μπροστα μου και εμφανησα φωτια όπως μου ειχε δειξει ο Ντανιελ.Παλι καλα που μου ειχε δειξει δηλαδη.
Μολις τελιωσαν τα μαθηματα,και γυρισαμε με την Μεγκαν στο δωματιο της εξηγησα τι ειχε γινει.Η αντιδραση της ηταν αναμενομενη του τυπου ‘’ε και?’’.Τωρα τι να της ελεγα?Οτι θα ηταν μεγαλο προβλημα αν ποτε τα εβρισκα με τον Μπραιαν?Ετσι απλως κρατησα το στομα μου κλειστο.
-Λες να μπορει να διαβαζει τις σκεψεις σου?Ρωτησε η Μεγκαν.
-Δεν το ειχα σκεφτει.Απο μεσα μου παρακαλεσα να μην γινοταν κατι τετοιο γιατι αλλιως την ειχα βαψει για τα καλα.Καιρος να αλλαξεις θεμα Αλι.Ειπα στον εαυτο μου.
YOU ARE READING
Επικίνδυνες Φιλίες
WerewolfΗ Αλισον βρισκει την κολλητη της μετα απο καιρο. Μονο που τα πραγματα εχουν αλλαξει. Η Μεγκαν ειναι πλεον βρικολακας και πηγαινει σε ενα σχολειο αποκλειστικα για αυτους και συντομα η Αλισον θα την ακολουθησει. Εκει θα γνωρισει τον Ντανιελ, το ''κακο...