Ειχα μεινει εκει ακινητη κοιταζοντας προς την κατευθηνση που ειχε φυγει.Το ειχα παρακανει πολύ.Και αυτος….με εμπιστευοταν.Και εγω τον ειχα κανει να χασει αυτην την εμπιστοσυνη που μου ειχε.Οκ ισως δεν ηθελα να παιξει φαση μαζι μας αλλα ηθελα να ημαστε φιλοι και τωρα σιγουρα δεν θα ημασταν..Πως τα καταφερνα ετσι τωρα τελευταία?Και τι υποτιθεται ότι επρεπε να κανω τωρα?Να τρεξω από πισω του και να τα βρουμε η να γυρισω στην Ακαδημια?Να γυρισεις στην Ακαδημια.Ειναι καλυτερα ετσι και για τους δυο σας.Ψυθηρισε η φωνουλα μεσα μου.Ετσι αρχισα να περπαταω προς την Ακαδημια ξανα.
Φυσικα όμως δεν μπορουσα να ξεχασω τι ειχε μολις γινει.Ξαφνικα η οραση μου αρχισε να θολωνει.Τι στο καλο?Γιατι εκλαιγα τωρα?Σταματησα και σκουπισα τα δακρυα μου με την αναστροφη του χεριου μου αλλα δεν ειχε αποτελεσμα.Ο κομπος στον λαιμο μου δεν ελεγε να υποχωρησει και τα ματια μου ξαναγεμισαν με δακρυα.Ηταν ηλιθιο αλλα για καποιο λογο δεν μπορουσα να σταματησω να κλαιω.Ετσι σταματησα για λιγο.Γιατι στο καλο το ειχα πει αυτό?Αφου δεν υπηρχε περιπτοση να το κανω,αλλα φαινεται ότι ο Μπραιαν ειχε άλλη γνωμη.Μολις καταφερα να σταματησω να κλαψουριζω γυρισα στην Ακαδημια.Μπηκα μεσα χωρις να με παρει ειδηση κανεις και πηγα γρηγορα στο δωματιο μου ελπιζοντας να μην πετυχω τον Ντανιελ στον διαδρομο.Και ευτυχως δεν τον πετυχα.
-Τι επαθες εσυ?Με ρωτησε η Μεγκαν με το που μπηκα στο δωματιο
-Τιποτα.Ειπα.Αλλα μαλλον το υφος μου δεν την επεισε
-Αλι..Μου ειπε καθως καθησα διπλα της
-Όχι ειμαι καλα.Της ειπα αλλα η φωνη μου ετρεμε.Γαμωτο!Γιατι επρεπε να νιωθω ετσι?Δεν επρεπε να ημουν τοσο χαλια για αυτό.Ο Μπραιαν ηταν λυκανθρωπος.Εγω και αυτος επρεπε να ημασταν εχθροι από την πρωτη στιγμη οποτε γιατι τωρα που το ειχα καταφερει αυτό εστω και πανω στα νευρα μου ημουν τοσο χαλια.
-Τι σου ειπε ο Μπραιαν?Με ρωτησε προσπαθωντας να καταλαβει τι ειχα.
-Αυτος τιποτα….Απλα τσακωθηκαμε και του ειπα κατι..κατι που δεν επρεπε και κατά καποιον τροπο..νευριασε.Πολυ.Προσπαθησα να της εξηγησω.
-Τι του ειπες δηλαδη?Με ρωτησε.Ηθελα να της τα πω όλα.Οτι αυτος ηταν ο λυκανθρωπος και ότι ισως ηταν επισης ο αδερφος του Ντανιελ αλλα δεν μπορουσα.Βασικα δεν επρεπε.Απ την άλλη ηταν η κολλητη μου με την οποια τα μυραζομουν όλα αλλα αυτά τα δυο…Ειδικα το ολο θεμα του λυκανθρωπου δεν μπορουσα να της το πω.
BINABASA MO ANG
Επικίνδυνες Φιλίες
WerewolfΗ Αλισον βρισκει την κολλητη της μετα απο καιρο. Μονο που τα πραγματα εχουν αλλαξει. Η Μεγκαν ειναι πλεον βρικολακας και πηγαινει σε ενα σχολειο αποκλειστικα για αυτους και συντομα η Αλισον θα την ακολουθησει. Εκει θα γνωρισει τον Ντανιελ, το ''κακο...