Η επομενη βδομαδα περασε γρηγορα.Δεν μπορεσα να βγω για να συναντηθω με τον Μπραιαν η την Μακενζι αλλα μιλησα και με τους δυο στο τηλεφονο.Ηταν πολύ ωραιο που ειχα την αδερφη μου ξανα στην ζωη μου.Και οσο για τον Μπραιαν…Ακομα δεν του ειχα πει τιποτα για τον Ντανιελ…
-Τι θα φορεσεις τελικα?Με ρωτησε η Μεγκαν την παρασκευη καθως γυρναγαμε στα δωματια.Ειχαμε μια ακριβως ωρα πριν συναντηθουμε με τον Τομας και το σκασουμε για να παμε στην πολη.
-Σκεφτομουν σορτς.Απαντησα
-Χμ..Οχι φορεμα?Ρωτησε καθως ξεκλειδωσε την πορτα.Μπηκαμε μεσα και πηγαμε κατευθειαν στην ντουλαπα.
-Μπα.Οχι εγω τουλαχιστον.Ειπα και εβγαλα ένα τζιν σορτσακι.
-Χμ…Οκ θα σου κανω παρεα.Ει κατσε να βρω και εγω το ιδιο με το δικο σου.Φαση θα χει!Ειπε ενθουσιασμενη και αρχισε να ψαχνει την ντουλαπα.Οταν βρηκε το σορτσακι το πεταξε στο κρεβατι και με κοιταξε.
-Τι μπλουζα?Ρωτησε.
-Χμ…Για να δουμε.Ανοιξα το σιρταρι με τις μπλουζες και εβγαλα τις δυο αγαπημενες μου.Και οι δυο ηταν μαυρες.Η μια ειχε ανοιγα στην πλατη μεχρι χαμηλα στην μεση και στην άλλη επεφτε ο όμως.
-Αυτή φυσικα.Μου ειπε η Μεγκαν δειχνοντας αυτή που ειχε ανοιγμα στην πλατη.Εγω ανασηκωσα τους ομους και την φορεσα.Η Μεγκαν αποφασισε να φορεσει μια στραπλες μπλε.Αφου βαφτικαμε και καναμε και οι δυο μπουκλες τα μαλλια μας ξεκινησαμε για την τραπεζαρια.
Όταν φτασαμε εκει φυσικα ο Τομας μας περιμενε…..μιλωντας με τον Ντανιελ.
-Ε όχι..Μουρμουρισα
-Μην κανεις σκηνη.Με προειδοποιησε η Μεγκαν
-Γεια παιδια.Τους χαιρετησε καθως πηγαμε κοντα τους.
-Τι κανεις εδώ?Ρωτησα τον Ντανιελ
-Εισαι καυτη.Απαντησε.Εγω κοιταξα προς τα πανω με απογνωση και κοιταξα τον Τομας.
-Δεν φταιω εγω.Απαντησε
-Ο ναι πριν λιγες βδομαδες τον μισουσες και τωρα ειστε φιλαρακια?
-Ηρεμα.Μου ειπε η Μεγκαν
-Απλα ειμαι συμπαθητικος χαλαρωσε μωρο μου.Ειπε ο Ντανιελ.Γυρισα και τον κοιταξα με το πιο-ηλπιζα-μισητο βλεμα που μπορουσα.
-Δεν ειμαι το μωρο σου.Ειπα
-Οκ οκ αληθεια θα τσακωθειτε εδώ?Ειπε η Μεγκαν.Μετα γυρισε στον Ντανιελ
YOU ARE READING
Επικίνδυνες Φιλίες
WerewolfΗ Αλισον βρισκει την κολλητη της μετα απο καιρο. Μονο που τα πραγματα εχουν αλλαξει. Η Μεγκαν ειναι πλεον βρικολακας και πηγαινει σε ενα σχολειο αποκλειστικα για αυτους και συντομα η Αλισον θα την ακολουθησει. Εκει θα γνωρισει τον Ντανιελ, το ''κακο...