Κεφάλαιο 8

3.3K 279 5
                                    

 Μετα εφυγε και πηγε στους υπολοιπους μαθητες αφηνοντας με με τον Ντανιελ.

-Μην με κοιτας ετσι δεν φταιω εγω γι αυτό!Μου ειπε

-Που το ξερω εγω?Τελος παντων απλα δειξε μου τι πρεπει να κανω.Του ειπα ξερα.

-Καλως.Ειπε και αφου ηρθε από πισω μου επθασε τα χερια μου.Εγω τραβηχτηκα.

-Τι στο διαολο?

-Απλα θελω να σου δειξω πώς να επιτιθεσαι χαλαρωσε και ελα εδώ.Μου ειπε.Θεε μου γιατι επρεπε να είναι ο Ντανιελ?Πηγα κοντα του και με επιασε όπως πριν.Ενιωθα την ανασα του στον λαιμο μου αλλα προσπαθησα να συγκεντρωθω.

-Εμφανισαι την φωτια.Μου ειπε.Εγω το εκανα.ΕΙχα προπονηθει λιγο μονη μου σε αυτό οποτε ηταν ευκολο.

-Ωραια και τωρα σημαδεψε και ριξε..Μου ειπε και πιανοντας το δεξι μου χερι.Το λυγισε ελαφρως και το σηκωσε ψηλα.

-Ετσι.Μου ειπε και μου εδειξε αργα την κινηση

-Και μετα ριχνεις την φωτια.Συνεχισε να λεει.Σημαδεψε με τα χερια μας κατι σαν στοχους μονου που ηταν μεταλικοι μας και θα δεχοταν επιθεσεις από τα 4 στοιχεια της φυσης και με βοηθησε να ριξω.Ειδα την φλογα να ακουμπαει στο μεταλλο και να διαλυεται.Χαμογελασα και γυρισα προς το μερος του.

-Τουλαχιστον εισαι καλος σε κατι.Μαθε μου τωρα πώς να ελεγχω την φωτια με τα ματια.Του ειπα.

-Θες να πας από τωρα στα δυσκολα ε?Με ρωτησε

-Ναι.Και τωρα δειξε μου.Επεμεινα

-Και εγω τι θα κερδισω?

-Ελα τωρα!Του ειπα.Πανω που ειχαμε αρχισει να κανουμε προοδο την χαλαγε.

-Μια βολτα οι δυο μας στο δασος?Προτεινε

-Όχι.Αρκετα προβληματα εχω που η Ελεανορ νομιζει ότι την χωρισες εξαιτιας μου.Του ειπα

-Μα γι αυτό το κανα.Τον κοιταξα.Φαινοταν να σοβαρολογει.

-Λοιπον?Αν σου μαθω πώς να την ελεγχεις με τα ματια θα βγουμε την παρασκευη το βραδυ?Ρωτησε ξανα

-Όχι!

-Καλώς.Τοτε μαθε μονη σου.Μου ειπε

-Ντανιελ!Παραπονεθηκα.Εκεινος με κοιταξε με ένα υπεροπτικο χαμογελο.

-Καλα.Ναι.Θα βουμε την παρασκευη.Ειπα τελικα.Δεν ηθελα να βγουμε αλλα πεθαινα να μαθω τα παντα για την φωτια και ηταν ο μονος με αυτό το στοιχειο που ηξερα οποτε δεν ειχα πολλες επιλογες.

Επικίνδυνες ΦιλίεςWhere stories live. Discover now