-Αλισον?Ακουσα μια ανδρικη φωνη να ρωταει.Τα ματια μου ηταν ακομη κλειστα.
-Μπραιαν?Μουμρουρισα και ανοιξα τα ματια μου.Σμαραγδενια ματια κοιτουσαν προς το μερος μου.
-Όχι ακριβως….Ειπε η φωνη.Ενιωσα το γαργαλητο στο σβερκο μου την στιγμη που η εικονα ξεκαθαρισε.
-Ντανιελ.Ειπα και εκανα να σηκωθω αλλα ένα χερι με κρατησε κατω.Το χερι της Μεγκαν.
-Όχι αποτομα..Αν και εισαι βρικολακας πλεον απλα…Προληπτικα.Ειπε.Της χαμογελασα αδυναμα και γυρισα στον Ντανιελ
-Εισαι ενταξει?Ρωτησε
-Ναι εγω-Οχ όχι.Ειπα καθως θυμηθηκα τι ειχε πει η Λιλι.Ο Κονορ ηταν αδερφος της Ελεανορ…
-Αλι ηρεμησε.Μου ειπε ο Ντανιελ κοιτωντας με
-Η Ελεανορ
-Το ξερω.Με εκοψε.
-Αυτή θα-Αποτομα και χωρις να το περιμενω ακουμπησε το δαχτυλο του στα χειλη μου κανοντας με να σιωπησω.
-Μην ανυσηχεις.Δεν θα ασφησω τιποτα να συμβει στον αδερφο μου. Ειπε. Το βλεμμα μου συναντησε το δικο του και το δαχτυλο του δεν κουνηθηκε από τα χειλη μου.Μεχρι που η Μεγκαν ξεροβηξε. Και οι δυο μας γυρισαμε και την κοιταξαμε.
-Εισαι καλα?Με ρωτησε
-Ναι.Απαντησα και κοιταξα ξανα τον Ντανιελ.Αυτο σημαινε ότι πλεον δεν ηταν θυμωμενος?Οτι ημασταν ενταξει μεταξυ μας?
-Θες να πιεις τιποτα?Με ρωτησε ο Ντανιελ
-Εμ…όχι.Ειμαι καλα.Του ειπα
-Καλως.Ειπε και σηκωθηκε ορθιος.Τοση ωρα καθοταν διπλα μου στο κρεβατι.
-Τα λεμε.Ειπε και στις δυο μας και εφυγε.
-Τι…εγινε?Ρωτησα διστακτικα την Μεγκαν καθως ανακαθησα.Εκεινη ηρθε και καθησε διπλα μου.
-Όταν λυποθημησες….Χωρις να προλαβω εγω η ο Τομας να αντιδρασουμε σε επιασε ο Ντανιελ.Και σε φεραμε εδώ.Μου χαμογελασε.
-Μαλλον δεν είναι οσο θυμωμενος νομιζες.Μου ειπε
-Ισως…Παντως τωρα δεν με νοιαζει αυτό.Της ειπα κοιτωντας την με νοημα.
-Ναι ξερω.
-Τι ειπατε στην Λιλι?Ρωτησα
-Ότι δεν ειχες τραφει εδώ και δυο μερες και εχεις κατι προσωπικα σου.
-Δεν διαφερει και τοσο απ την αληθεια το δευτερο.Ειπα ανασηκονοντας τους ομους.
-Το ξερω.Θες να παμε να πιεις κατι?Κουνησα αρνητικα το κεφαλι μου.
YOU ARE READING
Επικίνδυνες Φιλίες
WerewolfΗ Αλισον βρισκει την κολλητη της μετα απο καιρο. Μονο που τα πραγματα εχουν αλλαξει. Η Μεγκαν ειναι πλεον βρικολακας και πηγαινει σε ενα σχολειο αποκλειστικα για αυτους και συντομα η Αλισον θα την ακολουθησει. Εκει θα γνωρισει τον Ντανιελ, το ''κακο...