Κεφαλαιο 33

2.5K 183 4
                                    

Μετα από αυτό δεν γυρισα αμεσως στην Ακαδημια.Δεν ηξερα αν ηθελα να δω κανεναν.Ουτε καν την Μεγκαν.Οταν όμως καταφερα να ηρεμησω ξεκινησα για να παω.Οσο νευριασμενη και να ημουν μαζι του,κυκλοφορουσε μια αγελη λυακνθρωπων τριγυρω.

  Μολις ημουν και παλι μεσα στο κτιριο της Ακαδημιας ενιωσα το γνωστο γαργαλητο στο σβερκο μου και μετα από λιγο ο Ντανιελ ηταν μπροστα μου.

-Γεια σου μικρη.Μου ειπε και εσκυψε για ένα φιλι.

-Γεια.Απαντησα χαμογελωντας του.Προσπαθουσα τουλαχιστον.Ο Ντανιελ κοιταξε την σακουλα με το δωρο της αδερφης μου.

-Τι είναι?

-Ένα τζιν.Θα το δεις όταν το φορεσω.Απαντησα.Οι ακρες των χειλιων του σηκωθηκαν σε ένα πονηρο χαμογελο.

-Μπορω να το θαυμασω και στο πατωμα ξερεις.Εβαλε το χερι του στην μεση μου και με τραβηξε προς το μερος του για ένα ακομη φιλι.Για πρωτη φορα όμως δεν ειχα ορεξη να μεινω μαζι του.Ηθελα να μεινω μονη.Ετσι αποτραβηχτηκα.

-Λοιπον…εμ τα λεμε αυριο?Πρεπει να παω στο δωματιο και να δειξω και στην Μεγκ το τζιν.Του ειπα κουνωντας την τσαντα σαν αποδειξη.Ο Ντανιελ μου χαμογελασε.

-Οκ..τοτε..καληνυχτα μικρη.Ειπε  και αφου με φιλησε στο μετωπο εφυγε και εγω πηγα στο δωματιο.

  Αυτην την φορα μολις ανοιξα την πορτα η Μεγκ ηταν μονη της.Παλι καλα.

-Ο γυρισες!Και πηγες και στην Μακενζι βλεπω!Τι σου πηρε?Ρωτησε πριν προλαβω να πω το οτιδηποτε.Εγω εβγαλα το τζιν από την τσαντα και της το εδειξα.Η Μεγκαν ηταν μπροστα μου σε δευτερολεπτα και πηρε το τζιν.

-Ου-α-ου!Ειναι τοσο γαματο!

-Ναι.Ειπα εγω.Η Μεγκαν με κοιταξε απορημενη από την ελειψη ενθουσιασμου μου.

-Εχασα κατι?Ρωτησε διπλονοντας το τζιν.Μου το εδωσε και αφου το εβαλα στην ντουλαπα καθησα στο κρεβατι διπλα της.

-Ναι αλλα..νομιζεις ότι εχεις κατι να μου πεις.Κανω λαθος?Την σκουντηξα και χαμογελασα.

-Τι εννοεις?Ρωτησε.Ανασηκωσα το φρυδι μου και την κοιταξα περιμενοντας.

-Εμ..ισως εγινε κατι με τον Τομ-ΕΙ!Πως το ξερεις?Απαιτησε να μαθει.

-Πηγα να μπω να παρω κατι και-

-Οκ οκ οκ!Το πιασα!Το καναμε νταξει?Ρωτησε.

-Χαχαχα επιτελους Μεγκ.Καιρος ηταν.Της ειπα

-Ναι..Και ηταν τελεια!Ειπε με ένα χαμογελο να σχηματιζεται στα χειλη της,Μετα σοβαρεψε ξανα και με κοιταξε.

Επικίνδυνες ΦιλίεςWhere stories live. Discover now