Κεφαλαιο 43

1.7K 175 9
                                    

-Τι? Όχι όχι όχι. Δεν μπορεις να το κανεις αυτό! Είπε κουνωντας αρνητικα το κεφαλι της και βλεποντας της, ειλικρινα δεν ηθελα να φυγω, να φυγω μακρια απο την κολλητη μου και να την αφησω. Δεν ημασταν απλα κολλητες, ηταν αδερφη μου. Οταν νομιζα οτι την ειχα χασει, ειχα χασει τον κοσμο γυρω μου οποτε ηξερα πως θα ενιωθε,τι θα της εκανε η απουσια μου αλλα ο Μπραιαν...Απλα δεν μπορουσα να τον χασω.

-Μεγκ… λυπαμαι αλλα…αλλα δεν μπορω να τον αφησω. Της ειπα απολογητικα χωρις να τολμαω να την κοιταξω στα ματια. Πως μπορουσα εξαλλου?

-Αλισον δεν νομιζω ότι είναι καλη ιδεα. Είπε ο Τομας σιγανα

-Δεν είναι καλη ιδεα και το ξερω. Αλλα δεν μπορω να τον αφησω. Επεμεινα εγω και συναντησα το βλεμμα του. Το δικο του επεσε πλαγια στην Μεγκαν παρακαλωντας με σιωπηλα να μην την αφησω. Τουλαχιστον ηξερα οτι την αφηνα σε καλα χερια. 

Κοιταζα μια τον έναν και μια τον αλλον.

-Αλισον ελα τωρα! Δεν μπορεις να το κανεις αυτό! Δεν μπορεις να με αφησεις! Φωναξε η Μεγκαν ενώ μπορουσα να δω ότι συγκρατουνταν με το ζορι για να μην κλαψει όπως και εγω. Εκανα ένα βημα μπροστα και την αγκαλιασα.

-Παντα θα εισαι η κολλητη μου Μεγκ. Αλλα αν δεν φυγω από δω τωρα.. Δεν θα τον ξαναδω ποτε. ΤΡαβηχτηκε πισω και με κοιταξε ολα τα συναισθηματα της να διαγραφονται στα ματια της. Θυμος, στεναχωρια και..Προδοσια.

-Οποτε απλως διαλεγεις αυτόν? Είπε τονιζοντας την τελευταία λεξη.

Ο Τομας πηγε διπλα της και επιασε τον ωμο της.

-Αστην να το κανει Μεγκαν. Είπε κοιτωντας εμενα

-Μεγκ…. Σ’αγαπαω το ξερεις αυτό αλλα…. Πρεπει να φυγω. Βυθηστικαμε στην σιωπη για λιγο. Δεν ηξερα τι αλλο θα μπορουσα να πω η να κανω για να δικαιολογησω τον εαυτο μου γιατι ειλικρινα δεν υπηρχε δικαιολογια για αυτο που της εκανα, που την αφηνα για ενα αγορι. Αλλα ο Μπραιαν δεν ηταν ενα αγορι. Το ηξερα απο την στιγμη που μου ειπε το ''σ' αγαπω'' Ηταν ο ενας και μοναδικος οσοσ μελισταλακτο και να ακουγεται αυτο.

Η Μεγκαν εσπασε πρωτη την σιωπη.

-Μενει εναμιση χρονος μεχρι την αποφοιτηση…. Δεν μπορεις να περιμενεις? Τα ματια της καρφωθηκαν στα δικα μου ικετευωντας με να μεινω. Ξερω ότι ηταν εγωιστικο, παρα πολυ για την ακριβεια αλλα κουνησα το κεφαλι μου αρνητικα και περιμενα για την αντιδραση της.

Επικίνδυνες ΦιλίεςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang