Κεφαλαιο 13

3.5K 261 13
                                    

-Φορα αυτό για να νιωσεις πιο ανετα.Μου προτεινε και μου εδωσε μια μπλουζα του.Σηκωθηκα και κλειδωθηκα στο μπανιο του.Εβγαλα τα ρουχα μου και φορεσα την μπλουζα του εξαλλου επρεπε να κοιμηθουμε και δεν ηθελα να τσαλακωσω τα ρουχα μου.Βγηκα εξω και καθησα στο κρεβατι του.Ο Ντανιελ με περιεργαστηκε.Η μπλουζα του ηταν σαν φορεμα πανω μου αλλα σιγουρα τον εκανε να σκεφτεται πολλα σαν αντρας που ηταν.

-Εσυ θα αλλαξεις?Τον ρωτησα.Μου χαμογελασε με ένα ειρωνικο χαμογελο.

-Θες να βοηθησεις με αυτό?Ρωτησε.Κουνησα αρνητικα το κεφαλι μου.Εκεινος ανασηκωσε τους ομους του και εβγαλε την μπλουζα του και ετοιμαστηκε να βγαλει και το παντελονι του.Γυρισα από την άλλη και μετα από λιγο ενιωσα τα χερια του στην μεση μου.Μετα αρχισε να με φιλαει στον λαιμο.Γυρισα αποτομα προς το μερος του.

-Υποσχεθηκες ότι θα εισαι καλο παιδι.Του θυμισα.

-Ναι αλλα επειδη ειμαι κακο παιδι δεν τηρω την υποσχεση μου.Μου ειπε και κολλησε τα χειλη του στα δικα μου.Δεν αργησα να αντισταθω και τυλιξα τα χερια μου γυρω από τον λαιμο του συνεχιζοντας το φιλι μας.Ο Ντανιελ στηριξε τα χερια του αριστερα και δεξια μου και με εσπρωξε πισω στο κρεβατι.Εγω ξαπλωσα οντως πισω και συνεχισα να τον φιλαω.Η λογικη μου ελεγε να σταματησω,ότι ολο αυτό ηταν λαθος γιατι θα κατεληγα να πληγωθω αργα η γρηγορα.Αλλα το υπολοιπο κομματι του μυαλου μου όπως και το σωμα μου δεν ελεγε να υπακουσει.Ο Ντανιελ αρχισε να φιλαει απαλα τον λαιμο μου και τα χερια του χαιδεψαν  απαλα τους μηρους μου ενώ επιασαν το κατω μερος της μπλουζας.Την σηκωσε προς τα πανω ετοιμος να μου την βγαλει αλλα επιασα τα χερια του σταματωντας τον.Οχι αποφασισα.Δεν επρεπε να το κανω αυτό τωρα.Οχι μεχρι να τον εμπιστευτω.Οχι μεχρι να μου αποδειξει ότι δεν με ηθελε μονο για το σεξ.

-Τι επαθες παλι?Με ρωτησε.Ανεβασα τα χερια μου στο στηθος του και τον κοιταξα.

-Δεν…δεν..θελω.Του ειπα κοιτωντας τον στα ματια του.Μου ανταπεδωσε το βλεμμα σκεπτικος.Τελικα ξεφυσηξε και αποτραβηχτηκε από πανω μου.

-Σορρυ.Του ειπα βαζοντας μια τουφα πισω από τα μαλλια μου.

-Δεν λες να με εμπιστευτεις ετσι?Ρωτησε.Εγνεψα καταφατικα.Ειχε δικιο.

-Ωραια.Θα σε κανω να με εμπιστευτεις.Ειπε και ξαπλωσε στο κρεβατι.Μετα μου εκανε νοημα να ξαπλωσω διπλα του.Αργα και διστακτικα εκανε ότι μου ειπε ακουμπωντας το κεφαλι μου στο στηθος του ενώ αυτος εβαλε το χερι του γυρω από την μεση μου.

Επικίνδυνες ΦιλίεςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora