-Αλισον!Ακουσα τον κος.Γουολτερς να λεει και ηρθε προς το μερος μας.
-Σβηστην.Μου ειπε.Μονο που δεν ηξερα πως.
-Δεν..δεν μπορω.Ειπα διστακτικα
-Τι θα πει δεν μπορεις?Εσυ το δημιουργησες αυτό!Φωναξε η Ελεανορ.
-Το χω.Ειπε ξαφνικα ο Ντανιελ.Ηρθε διπλα μου και με κοιταξε
-Φαντασου την να σβηνει οκ?Οσο και να την μισεις δεν θες να την σκοτωσεις.Μου ειπε.Οπως και να το κανουμε ειχε δικιο.Κοιταξα την φωτια γυρω από την Ελεανορ και την φανταστηκα να σβηνει.Εκλεισα τα ματια μου και συγκεντρωθηκα περισσοτερο.Οταν τα ανοιξα η φωτια ειχε σβησει.Η Ελεανορ με αγροιοκοιταξε αλλα δεν ειπε τιποτα.
-Γι αυτό πρεπει να προσεχετε.Μας ειπε ο καθηγητης και τοτε χτυπησε το κουδουνι.
-Τι σου ειπε?Με ρωτησε ο Ντανιελ καθως πηγαιναμε στην τραπεζαρια.
-Βλακειες.Απαντησα
-Όπως?
-Την πειραζει που εισαι μαζι μου απλως.Απαντησα καθως μπαιναμε στην τραπεζαρια.Πως θα του το ελεγα?Τι θα του ελεγα για να ακουστει πιστευτο όταν ηταν ξεκαθαρο ότι ηθελα να ειμαι μαζι του?
-Ξεκιναμε?Ρωτησε ο Τομας μολις μας ειδε
-Ναι ανυπομονουσα για αυτό.Ειπα ειρωνικα
-Ολοι μας.Συμφωνησε η Μεγκαν.Τη θα της ελεγα???Και που στο καλο ηταν ο Μπραιαν!Του ειχα πει ότι ηταν επειγον και αυτος τιποτα!
Μολις τελιωσαμε δεν ειχα καταφερει ακομα να σκεφτω τι θα ελεγα στον Ντανιελ.
-Τα λεμε αυριο.Μας χαιρετησε πρωτος ο Τομας
-Καληνυχτα.Του απαντησα ταυτοχρονα με την Μεγκαν
-Αντε τα λεμε και εμεις.Μου ειπε ο Ντανιελ και εσκυψε να με φιλησει.Το τελευταιο μας φιλι?Πιθανοτατα.Δεν θα ρισκαρα να αποκαληφθει το τι ηταν ο Μπραιαν.
-Καληνυχτα.Του ειπα.Χαιρετησε και την Μεγκαν και εφυγε.
Ετσι εγω και η Μεγκαν πηγαμε στο δωματιο μας.Ηθελα και επρεπε να της μιλησω για τον Μπραιαν πριν το κανει η Ελεανορ για μενα.
-Τι εχεις εσυ?Με ρωτησε η Μεγκαν
-Εγω….εμ…Πως στο καλο θα το ξεκινουσα αυτό?
-Πες μου.Με παροτρυνε
-Θα χωρισω με τον Ντανιελ.Ειπα τελικα.Εκεινη βλεφαρισε ξαφνιασμενη.Δεν περιεμενε να ακουσει κατι τετοιο.
YOU ARE READING
Επικίνδυνες Φιλίες
WerewolfΗ Αλισον βρισκει την κολλητη της μετα απο καιρο. Μονο που τα πραγματα εχουν αλλαξει. Η Μεγκαν ειναι πλεον βρικολακας και πηγαινει σε ενα σχολειο αποκλειστικα για αυτους και συντομα η Αλισον θα την ακολουθησει. Εκει θα γνωρισει τον Ντανιελ, το ''κακο...