Κεφαλαιο 32

2.4K 183 4
                                    

-Πρεπει να το κανουμε πιο συχνα αυτό.Σχολιασε αφου ειχαμε τελιωσει.Στηριχτηκα στον αγκωνα μου και τον κοιταξα.

-Θα το καναμε αν δεν θυμωνες.Απαντησα

-Λογικο δεν ηταν?Αλλα ας μην συζητησουμε γι αυτό γιατι-

-Αυτή η ξανθια?Αν την ξαναδω μαζι σου θα την σκοτωσω.Τον διεκοψα.Εκεινος χαμογελασε και με κοιταξε εχοντας το γνωστο παιχνιδιαρικο χαμογελο του.

-Ζηλευουμε?Ρωτησε

-Πολύ.Εσκυψα και τον φιλησα χωρις να σταματησω να χαμογελαω.

-Τωρα σοβαρα..για χθες?Δεν το ηθελα μικρη.Μου ειπε κι χαιδεψε το μαγουλο μου.

-Το ξερω και δεν πειραζει.Ισως και να το αξιζα.Ειπα ανασηκονοντας τους ομους.

-Όχι.Ημουν θυμωμενος μαζι σου αλλα ποτε..ποτε δεν θα σε σκοτωνα Αλι.Ποτε.

-Δεν εισαι θυμωμενος για τον δεσμο?Ρωτησα.Ο Μπραιαν ξεφυσηξε.

-Ο Ντανιελ ειπε ότι δεν το ξερατε.Και επισης ο δεσμος και ο Ντανιελ σου εσωσαν την ζωη αλλα…δεν μου αρεσει που εισαι δεμενη με αυτόν.Ουτε το γεγονος ότι πηγες μαζι του.Μου ειπε κοιτωντας με στα ματια.

-Το ξερω,το ξερω.Ειναι όλα τοσο μπερδεμενα.Προσπαθησα να εξηγησω.Ο Μπραιαν ξεφυσηξε και με κοιταξε.

-Με μισεις ετσι?Ρωτησα δαγκονοντας τα χειλη μου.Αυτο τον εκανε να γελασει.

-Αν σε μισουσα δεν θα ημασταν εδώ τωρα.Μου ειπε.

-Αλλα ας μην μιλησουμε τωρα γι αυτό οκ?Θα προτιμουσα ας πουμε να μου εξηγησεις τι στο καλο κανατε ολοι σας εξω βραδυ με πανσεληνο.Συνεχισε.

-Ειχα τα γενεθλια μου και ειχαμε βγει.Απαντησα

-Οου.Αυτο δεν το ηξερα…Εμ..χρονια πολλα τοτε.Ειπε περνωντας το χερι του μεσα από τα ατημελητα μαυρα μαλλια του.Εγω του χαμογελασα.

-Ευχαριστω.Και μιας και το λεμε-εκανα μια παυση και κοιταξα ττριγυρω εντοπιζοντας την τσαντα με το δωρο της Μακενζι.Σηκωθηκα τυλιγοντας το σεντονι γυρω μου,πηρα την τσαντα και καθησα ξανα στο κρεβατι.Ο Μπραιαν ανασηκωθηκε και καθησε πισω μου.Ανοιξα ανυπομονα την σακουλα.Εβαλα το χερι μου μεσα βγαζοντας ένα υπεροχο τζιν σωληνα  με σκισηματα.

-Ουαου.Ειπα

-Χμ..ωραιο.Σχολιασε ο Μπραιαν

-Ωραιο?Με δουλευεις είναι τελειο!!Ειπα χαρουμενα και το εβαλα ξανα μεσα στην τσαντα.Στο μεταξυ ο Μπραιαν με φιλησε στον ομο μου εκει που με ειχε δαγκωσει.

Επικίνδυνες ΦιλίεςWhere stories live. Discover now