Περπατουσαμε μαζι στο προαυλιο και δεν ειχα καταφερι να μιλησω ακομη.
-Λοιπον?Ρωτησε
-Κοιτα δεν….δεν ηθελα να σου φωναξω ετσι.Απλα προηγουμενος ειχα μιλησει με την Ελεανορ και…νομιζω ότι με παρεσυρε καπως με τα λογια της.Αλλα….δεν ξερω αν μπορω να σε εμπιστευτω.Ειπα τελικα.Εκεινος σταματησε να περπαταει και σταθηκε μπροστα μου.Αγγιξε το μαγουλο μου με το δαχτυλο του κανοντας με να ανατριχιασω κατω από το αγγιγμα του.
-Γιατι δεν το δοκιμαζεις?Με ρωτησε ψιθηρηζοντας.Το χερι του επεσε από το μαγουλο μου και πηγε στην μεση μου.
-Εγω….Τραυλισα παλι.Με κοιταξε και τα βλεμματα μας διασταυρωθηκαν.
-Εσυ?Ρωτησε τραβωντας με κοντα του.Και όπως περιμενα να κανει εσκυψε και με φιλησε.Και τον αφησα.Οκ πραγματικα δεν ειχα ιδεα τι ετρεχε με μενα αλλα δεν μπορουσα να κανω πισω.Δεν ηθελα να κανω πισω.Το ένα χερι του περασε μεσα από τα καστανα μαλλια μου ενώ εγω ειχα τα δικα μου γυρω από τον λαιμο του.
-Αλισ-οουουο.ΤΡαβηχτηκα αποτομα στο ακουσμα της φωνης της Μεγκαν.Μας κοιταγε εκπληκτη.
-Γεια.Ειπα εγω αμηχανα.
-Γεια σου Μεγκ.Την χαιρετησε ο Ντανιελ.Μετα γυρισε σε μενα.
-Τα λεμε.Ειπε χαμογελωντας μου και εφυγε.Κοιταξα την Μεγκαν
-Σορρυ σορρυ σορρυ!Μου ειπε αφου ειχε φυγει ο Ντανιελ.
-Εγω…..απλα μιλουσαμε και…με φιλησε.Ειπα εγω ανασηκονοντας τους ομους.
-Αοαοαοαοαοαοοαοαοαοοαοα μωρε!Ειναι γλυκας.Σχολιασε.
-Ο φιλε.Ειπα.Την προηγουμενη νυχτα ημουν ετοιμη να φιλησω τον Μπραιαν και τωρα φιλιομουν με τον Ντανιελ.Υπεροχα.Ευτυχως το επομενο κουδουνι με εσωσε.
Το επομενο μαθημα δεν ηταν τοσο ενδιαφερον.Συγκεκριμενα ηταν η θεωρια.Αλλα την στιγμη που ο κος.Ταννερ ανεφερε τους λυκανθρωπους ξανα το κεφαλι μου σηκωθηκε και αρχισα να προσεχω.
-Όπως ειπαμε την τελευταία φορα το δαγκωμα των λυκανθρωπων μπορει να μας σκοτωσει.Αλλα το ιδιο μπορει να κανει και το δικο μας δαγκωμα σε αυτους.Οπως και τα στοιχεια του καθενος σας.Για αυτό σας μαθαινουμε να τα χρησιμοποιειται.Και όπως ολοι γνωριζεται όταν και αν βρεθειτε αντιμετωποι με λυκανθρωπο τον σκοτωνεται.Η τον δαγκωνεται η χρησιμοποιειται τα στοιχεια σας η τον παγιδευετεαι και φωναζεται αμεσως έναν από εμας να αναλαβουμε.Εκανε μια παυση και μας κοιταξε ολους.
YOU ARE READING
Επικίνδυνες Φιλίες
WerewolfΗ Αλισον βρισκει την κολλητη της μετα απο καιρο. Μονο που τα πραγματα εχουν αλλαξει. Η Μεγκαν ειναι πλεον βρικολακας και πηγαινει σε ενα σχολειο αποκλειστικα για αυτους και συντομα η Αλισον θα την ακολουθησει. Εκει θα γνωρισει τον Ντανιελ, το ''κακο...