Κεφαλαιο 31

2.5K 196 6
                                    

  Με το που ξυπνησα αντικρισα τα προσωπα της Μακενζι,του Ντανιελ,της Μεγκαν και του Τομας να με κοιτανε.

-Ξυπνησε!Ειπε η Μακενζι χτυπωντας παλαμακια.Ο Ντανιελ και η Μεγκαν ξεφυσηξαν.

-Πως εισαι?Ρωτησε ο Ντανιελ.Αντι να απαντησω κοιταξα τριγυρω.Οι τοιχοι χρωματος μοβ,το γραφειακι διπλα απ το κρεβατι,την τεραστια αφισα του JohnyDeepστην ντουλαπα..Ανασηκωθηκα και ακουμπησα την πλατη στο κρεβατι.Ημασταν στο δωματιο μου.Κοιταξα τριγυρω για να σιγουρευτω.Ναι αυτό ηταν το δωματιο μου.Γυρισα στην Μακενζι.

-Που είναι η μαμα?

-Δουλευε νυχτερινη βαρδια αποψε οποτε μην ανυσηχεις γι αυτό.Πως εισαι?Απαντησε

-Κ..καλα.Εβαλα το χερι μου στον ομω μου..Για μισο λεπτο

-Πως?Νομιζα..νομιζα ότι ένα δαγκωμα λυκανθρωπου..Που είναι ο Μπραιαν?Ειπα κοιτωντας ανυσηχα τον Ντανιελ

-Είναι καλα.Αφου δεν μπορουσε να μας πειραξει εφυγε.Μου εξηγησε.Με την ακρη του ματιου μου ειδα τον Τομας να κανει μια γκριματσα.

-Ξερεις?Ρωτησα

-Ότι είναι αδεφος του?Ναι.Μην ανυσηχεις.Δεν προκειται να το μαθει κανεις.Μου ειπε

-Εσυ εισαι σιγουρα καλα?Με ρωτησε η Μεγκαν

-Ναι απλα..Το κεφαλι μου γυριζει λιγο.Ειπα πιανοντας το κεφαλι

-Χρειαζεσαι αιμα.Ειπε

-Πρεπει να γυρισουμε στην ακαδημια πρωτα.Ειπε ο Ντανιελ

-Νιωθεις καλα για να περπατησεις?Ρωτησε η Μακενζι

-Νομιζω..Τι ωρα είναι?

-4μιση.Μου ειπε η Μεγκαν.

-Πως ειμαι καλα?Ξαναρωτησα κοιτωντας ερωτηματικα έναν έναν.Ολοι κοιταξα τον Ντανιελ.Εκεινος χαιδεψε με τον αντιχειρα του απλα το μαγουλο μου και μου χαμογελασε.

-Όταν λυποθημισες…Σου εδωσα από το αιμα μου και όπως καταλαβαινεις σε θεραπευσε.Μου  εξηγησε.

-Πως?Αφου το δαγκωμα λυκανθρωπου σκοτωνει έναν βρυκολακα.

-Ναι.Μαλλον ο δεσμος.

-Σιγουρα αυτό βασικα.Δεν υπαρχει θεραπεια για το δαγκωμα αλλιως.Επενεβη η Μεγκαν.Κοιταξα τον Ντανιελ.

-Με εσωσες.Του ειπα

-Ναι.Ειμαι ο ηρωας σου.Μου ειπε εχοντας ένα στραβο χαμογελακι.Εβαλα τα χερια μου γυρω από τον λαιμο του και τον φιλησα.

Επικίνδυνες ΦιλίεςWhere stories live. Discover now