-Ντανιελ…Μουρμουρισα.Εκεινος τραβηχτηκε ελαφρως πισω και με κοιταξε.
-Τι?Μην ανυσηχεις για την Ελεανορ.Μου ειπε και εσκυψε ξανα προς το μερος μου αλλα τραβηχτηκα.
-Όχι…Δεν..δεν πρεπει να το κανω αυτό.
-Γιατι όχι?Το χερι του πηγε στην μεση μου
-Αφου με θες…Μουρμουρισε σκυβοντας ξανα προς το μερος μου.
-Ντανιελ…Με φιλησε απαλα στον λαιμο και το στομαχι μου δεθηκε κομπος.Να παρει!Λιγο ακομα να συνεχιζε και θα υπεκυπτα.Ημουν σιγουρη γι αυτό.Εξαλλου…..τον ηθελα.Και αυτόν.Απομακρυνθηκε απ τον λαιμο μου και με κοιταξε στα ματια.Μετα κοιταξε τα χειλη μου και με φιλησε παλι.Αυτην την φορα δεν εκανα πισω.Εβαλα τα χερια μου πισω από τον λαιμο του και συνεχισα να τον φιλαω.Μεχρι που θυμηθηκα ότι ημασταν στην αυλη.Τοτε τραβηχτηκα πισω.
-Καλυτερα.Μου ειπε και μου χαμογελασε με ένα στραβο χαμογελακι.
-Ναι…Πρεπει να φυγω τωρα.Του ειπα και σηκωθηκα.Εκεινος εκανε το ιδιο.
-Θα σε παω μεχρι το δωματιο σου.Μου ειπε.Σαν απαντηση του χαμογελασα και οι δυο μας αρχισαμε να περπαταμε στους διαδρομους της Ακαδημιας.
-Θα πας για υπνο από τωρα?Με ρωτησε
-Όχι…Απλα δεν εχω τι να κανω.Αποκριθηκα ανασηκονοντας τους ομους μου
-Παμε στην πολη?Προτεινε.Κουνησα το κεφαλι μου αρνητικα.
-Καλυτερα όχι.Ειπα
-Τοτε…παμε για εξασκηση?Ρωτησε χαμογελωντας.Εξασκηση.Δεν ακουγοταν κακη ιδεα.Καθολου βασικα.Θα βοηθουσε να ξεχαστω κιολας.
-Αυτό ναι.Ειπα χαρουμενα
Ετσι μετα από λιγο πηγαμε στο γυμναστιριο.Ημασταν ολομοναχοι και ειχαμε ολο τον χωρο δικο μας.
-Λοιπον…θες να δεις κατι τελειο?Ρωτησε
-Εντυπωσιασε με.Τον παροτρυνα
-Μην φοβηθεις.Με προειδοποιησε.Με κοιταξε και μετα το βλεμμα του κατεβηκε στο χερι μου…το οποιο αναψε.Κυριολεκτικα αναψε.Με φωτια.
-Αου!Εκανα
-Όχι όχι.Χαλαρωσε.Δεν σε καιει.Μου ειπε καθησυχαστηκα.Κοιταξα την φωτια στο χερι μου και καταλαβα ότι ειχε δικιο.Το χερι μου καιγοταν αλλα..οχι δεν καιγοταν.Δεν ενιωθα καν την φωτια παρολο που ηταν εκει.Το βλεμμα μου συναντησε το δικο του.
-Πως στο καλο το εκανες αυτό?Τον ρωτησα.Εκεινος χαμογελασε και εσβησε την φωτια από το χερι μου.
-Είναι λιγακι δυσκολο για να στο δειξω ακομα.
-Ελα τωρα!Δεν μου εχεις δειξει ουτε πώς να ελεγχω την μπλε φωτια!Παραπονεθηκα.Αυτο για καποιον περιεργο λογο τον εκανε να γελασει
-Αυτό επειδη δεν μπορεις να ελεγχεις την κανονικη φωτια με τα ματια σου.Ουτε να την εμφανιζεις.Μου ειπε
-Ωραια και πως το κανω αυτό Κυριε Ιδιοφυια?Τον ειρωνευτηκα.
YOU ARE READING
Επικίνδυνες Φιλίες
WerewolfΗ Αλισον βρισκει την κολλητη της μετα απο καιρο. Μονο που τα πραγματα εχουν αλλαξει. Η Μεγκαν ειναι πλεον βρικολακας και πηγαινει σε ενα σχολειο αποκλειστικα για αυτους και συντομα η Αλισον θα την ακολουθησει. Εκει θα γνωρισει τον Ντανιελ, το ''κακο...