Δεν ανυπομονουσα καθολου για αυτην την στιγμη και σιγουρα ουτε ο Μπραιαν.Αλλα ειχε δικιο.Δεν επρεπε να συνεχισουμε να του λεμε ψεματα.
-Εχεις αγχος?Ρωτησε.Ηταν περιπου 7 το απογευμα και καθομασταν στον καναπε του σπιτιου του περιμενοντας τον Ντανιελ.
-Ναι.Δεν εχω την παραμικρη ιδεα για το πώς θα αντιδρασει και αυτό με φιρκαρει.Ειπα.Πριν προλαβει ο Μπραιαν να απαντησει ενιωσα το γαργαλητο στο σβερκο μου και ο Ντανιελ χτυπησε την πορτα.Ο Μπραιαν εσφιξε το χερι μου και σηκωθηκε για να ανοιξει.
-Γεια σου αδερφε!Τον χαιρετησε ο Ντανιελ
-Γεια.Ειπε ο Μπραιαν.Ο Ντανιελ μπηκε μεσα και με ειδε.
-Γεια.Τον χαιρετησα
-Οου γεια σου μικρη..Τι..κανεις εδώ?Ρωτησε απορημενος.
-Πρεπει να μιλησουμε.Του ειπε ο Μπραιαν και πηγε μπροστα του.ΕΓω σηκωθηκα και πηγα κοντα τους.Αυτο ηταν.
-Να μου μιλησετε?Καταρχην όπως βλεπω τα βρηκατε κατι που με κανει πολύ χαρουμενο γιατι πραγματικα δεν θελω να τσακωνεστε.Ειπε
-Ναι τα βρηκαμε αλλα…Ντανιελ εγω..Προσπαθουσα να βρω τις καταληλες λεξεις αλλα δεν μπορουσα.Και βασικα δεν ηξερα καν αν υπηρχαν κατηλληλες λεξεις για αυτό.
-Ημαστε μαζι.Ξεφουρνισε ο Μπραιαν.Ο Ντανιελ βλεφαρισε
-Μαζι?Με κοιταξε
-Τι εννοει?
-Εγω και αυτος…ημασταν μαζι σχεδον από την αρχη μετα χωρισαμε και..τα εφτιαξα μαζι σου αλλα….τα ξαναβρηκαμε.Του εξηγησα.
-Τι?Εκανα ένα βημα μπροστα και προσπαθησα να πιασω το χερι του αλλα τραβηχτηκε πισω.
-Οποτε το χες διπορτο?Νομιζω ότι σε ειχα ρωτησει αν ειχε παιξει τιποτα σοβαρο και ειχες πει όχι.Η φωνη του ειχε ανεβει μια οκταβα και εμοιαζε νευριασμενος.
-Επειδη δεν ηταν…Δεν πιστευα ότι θα ηταν αλλα…αλλα εκανα λαθος.Συγγνωμη.Του ειπα.Ο Ντανιελ γελασε.Ενα γελιο χωρις χιουμορ και κοιταξε τον αδερφο του.
-Λυπαμαι Νταν,επρεπε να στο ειχαμε πει νωριτερα.Και ξερω ότι-Αλλα δεν προλαβε να ολοκληρωσει.Η γροθια του Ντανιελ τον πετυχε στο σαγονι και ο Μπραιαν βρεθηκε στο πατωμα.
-Ντανιελ!Του ειπα και τον κοιταξα
-Τι?Τι πιστευες ότι θα κανω Αλι?Οτι θα μου λεγατε αυτό και θα φευγαμε από δω ολοι φιλοι?Λοιπον κανεις λαθος!Επρεπε να μου το πεις!Επρεπε να μου το ειχες πει ότι τον αγαπουσες!Αντιθετως μου ειπες ψεματα ξανα και ξανα!!Μου φωναξε.Ζαρωσα και εκανα ένα βημα πισω
YOU ARE READING
Επικίνδυνες Φιλίες
WerewolfΗ Αλισον βρισκει την κολλητη της μετα απο καιρο. Μονο που τα πραγματα εχουν αλλαξει. Η Μεγκαν ειναι πλεον βρικολακας και πηγαινει σε ενα σχολειο αποκλειστικα για αυτους και συντομα η Αλισον θα την ακολουθησει. Εκει θα γνωρισει τον Ντανιελ, το ''κακο...