Vi kommer hem och jag springer genast upp på mitt rum för att packa alla grejer jag ska ha med till Felix. Våra föräldrar har talats vid och det är bestämt att jag ska börja sommaren med tre veckor hos honom då hans föräldrar ska åka bort och han måste stanna hemma pågrund av allt jobb.
De andra grabbarna skulle också egentligen bo hos honom, men dem bor hos sig själva förutom Omar som bor hos Oscar, tydligen för att jag och Felix skulle få lite "egen tid". Jag gillar verkligen de andra killarna men jag uppskattar verkligen den ensamtiden med Felix jag kommer få, det är fortfarande lite stelt när jag, Omar och Felix vistas i samma rum.
- Felix-
Skolavslutningen gick bra och jag åker hem och lägger mig på sängen, svarar lite fans och lägger upp en selfie på instagram.
Jag lägger huvudet på kudden och känner att lite av hennes doft är kvar.
Jag borrar in näsan i den, liksom för att få in den sista doften av henne.
Jag kollar runt i mitt rum och inser att det är mer likt ett bombnedslag än ett rum. Jag måste verkligen städa innan Ella kommer.
Suckande reser jag mig upp och börjar riva i högarna med smutstvätt och annat bröte.
Dagen därpå vaknar jag och ler för mig själv, jag öppnar garderoben och drar på mig kläder innan jag går ner för trappan.
Snabbt äter jag min frukost för att sedan ta bussen till studion.
Klockan är bara nio på morgonen och första dagen på sommarlovet så vill nog alla sova ut, ville resulterade till inga fans vid verken studion eller tunnelbanestationen.
Jag ler lite för mig själv, ibland när jag är sen eller har bråttom, vilket jag faktiskt brukar ha så är det rätt skönt att inte ha dem hängande efter sig. Men eftersom att jag för en gångs skull är tidig så hade det inte skadat om det hade stått några och väntat.
Foooers är alltid lika roliga och ja, jag är kille 14 år, klart att man njuter av att vara i centrum, klart att man tycker att det är hur kul som helst att folk tycker att det man gör är bra, och det bästa av allt är ju att det är tjejer förstås.
Jag går in i studion, ogge står vid spegel och tar en selfie. Han är så upptagen med det så han märker inte att jag smyger in.
- AHAAAAAA ropar jag och hoppar på honom bakifrån.
- FELIX?!?! Ogge som ramlat baklänges på mig ser irriterat på mig.
- HAHAHHHAHAHA det var ju kul, jag kan inte sluta skratta åt honom och han skakar bara på huvudet.
- ska du vara med på bilden eller? Han reser sig upp och riktar mobilen mot spegeln och vi posar tillsammans och instagrammar det på gruppens instagram.
- TJO BROTHERS OMAR IN THA HOUSE! Omar kommer instormande och börjar taggat hoppa upp och med på stället.
- varför alltid så hype? Det var nära att jag fick bära hit honom, Oscar kommer in igenom dörren och ser på Omar som hoppar som en känguru.
Musiken sätts igång och vi börjar dansa, det funkar helt okej och efter någon timma sätter vi oss ner och pratar lite.
- jag måste gå, jag reser mig upp och går mot dörren.
- och vad ska du göra? Daff ropar på mig där han sitter med de andra killarna.
- jag ska bara hämta Ella vid stationen! Säger jag och inser att jag kommer bli sen (ovanligt Felix.. Ovanligt..).
- du är alldeles för besatt av henne, daff skakar på huvudet.
De andra killarna skrattar åt mig som blir alldeles röd i ansiktet.
- men vi åker allihopa, vi kan käka på donken där det är ändå lunchdags, säger daff och de andra reser sig och går efter mig.
ESTÁS LEYENDO
They don't know about us
Fanfic14 år, näst sista året på grundskolan och så gammal så jag själv får ta tåget upp till Stockholm för att träffa min barndomsvän. Men vad händer när man träffar just den där killen på tåget, inte med det stöddiga självsäkra leendet, utan det lite mer...