-Felix-
Jag vaknar på morgonen av att ljustet letar sig in i rummet och jag märker att jag fortfarande har armarna om henne. Jag ler av bara tanken och jag vill inget hellre än just få kalla denna tjejen min.
Jag ser att hon rör på sig lite granna och jag lutar mig fram och möter henne läppar, direkt efter kyssen slår hon upp ögonen och ler mot mig.
Åh, hon var så himla fin så jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag måste seriöst tacka Omar någon gång.
- god morgon, viskar hon tyst.
- god morgon finis, säger jag och lägger mig med överkroppen mot henne.
Jag belastar min tyngd på armbågarna för att det inte ska bli för tungt för henne och hon ser upp i mina ögon.
Jag ser ner i hennes, hon ler, jag ler, det känns som i en saga och jag kan verkligen inte sluta le när jag ser henne.
Långsamt lutar jag mig fram och pussar henne mjukt. Hon besvarar den och jag fortsätter att pussa henne ner på halsen och tillbaka till munnen.
- men vafan? Fick ni inte nog igår eller? Oscar kommer stapplande in i rummet med håretpå ända och gnuggar sig i ögonen.
- vi sov bara, svarar Ella och ser generat på Oscar.
- jo, men eller hur? Ogge dyker upp i dörren bakom Oscar.
- om vi hade gjort något hade ni stått på rad utanför dörren och tjuvlyssnat era perversa skitungar, kontrar jag bara snabbt och kysser Ella en sista gång innan jag reser mig upp.
Jag springer mot dem och dem vänder om och springer, jag jagar dem ner för trappan och in i köket, där sitter Omar och äter en macka och ser förskräckt upp när vi kommer ner dundrandes.
- vad håller ni på med?
- FELIX OCH ELLA PÖKAR!!!! ogge springer och gömmer sig bakom Omar och jag springer efter honom.
Omar duckar förskräckt och Oscar börjar gapskratta.
- vad sa du? Får han fram i mellan skrattattackerna.
- att Felix och Ella pökar? Säger ogge och höjer ena ögonbrynet.
- pökar? Säger Oscar och skrattar ännu mer.
- du vet vad jag menar.
Nu börjar både ogge och Omar också skratta och jag styr stegen upp mot mitt rum igen.
Jag kollar snabbt in genom dörrspringan och ser att Ella bara står i bh och trosor.
Jag går ändå in och lägger armarna om henne bakifrån.
- iih, hon ger ifrån sig ett litet skrämt ljud och vänder sig om i min famn.
Jag har fortfarande bara kallingar på mig och jag känner hennes hud i mot min, jag pussar henne lätt på munnen och ler mot henne igen.
Jag ska precis kyssa henne igen då min telefon ringer.
Jag slänger en snabb blick i mig telefonen på bordet och ser att det står "daffsen" på displayen.
- förlåt, jag måste ta detta, muttrar jag och släpper motvilligt Ella som fortsätter att dra på sig kläder.
KAMU SEDANG MEMBACA
They don't know about us
Fiksi Penggemar14 år, näst sista året på grundskolan och så gammal så jag själv får ta tåget upp till Stockholm för att träffa min barndomsvän. Men vad händer när man träffar just den där killen på tåget, inte med det stöddiga självsäkra leendet, utan det lite mer...