They don't know about us, kapitel 57

927 25 3
                                    

Kvällen går och mörkret sänker sig ner för huset och jag gäspar trött. Jag ligger i Felix armar med blicken mot tv:n.

- nej grabbar, om vi ska dra hem nu eller så kan vi lämna turturduvorna ifred, Oscar reser sig upp och sträcker på sig så att ryggen knakar,

- glöm inte kondom! Omar flinar och kastar ett paket på Felix.

- och vafan fick du den ifrån? Felix tar upp den och kastar den på bordet.

- Ehm, man vet väl aldrig, om inte annat så kan ju ek god vän behöva den! Omar ropar utifrån hallen och bara några sekunder senare så smälls dörren igen.

Jag vänder mig i soffan så att jag och Felix ligger med ansiktena i mot varandra.

Jag känner hans varma andedräkt i mot mig och jag kysser honom mjukt. Han besvarar den och han rullar över mig och stödjer sin vikt på armbågarna.

Han fortsätter att kyssa mig och jag kysser honom. Efter ett tag puttar jag bort honom lite lätt för att jag knappt kan andas.

Han ler mot mig och jag reser mig upp. Han gör desamma och kastar av sig kepsen. Jag går upp för trapporna och in i hans rum. Jag byter om och han kommer in i rummet.

- tjena snygging, hans röst låter sliten, eller bara trött. Jag går fram till honom, jag har bara underkläder på mig och han sliter av sig tröjan innan han lägger armarna om mig.

Han kysser mig igen och jag kysser honom innan jag släpper honom igen och letar runt i min väska efter en pyamaströja. Och ja, exakt som i alla kärleksromaner så hade jag glömt pyjamasen.

- här, Felix kastar en stor tröja till mig och jag drar den över huvudet innan jag knäpper av mig bh:n.

Jag lägger mig bredvid Felix i sängen och gosar in mig i hans armar med mitt ansikte mot hans bröstkorg.

- Ella? Han säger tyst mitt namn. Jag ser upp på honom och han kysser mig igen.

- Felix inte mer ikväll, jag är trött, säger jag och han kysser mig igen innan han håller om mig.

Jag stänger igen ögonen och somnar på en gång.

-Felix-

Bara en stund efter så hör jag hur hon andas tyngre, jag kryper ihop och håller om henne ännu hårdare.

Solen går upp och jag slår upp ögonen. Jag bländas av ljuset och det första jag ser är henne. Ella. Jag undrar igen hur jag förtjänar henne då hon måste vara den finaste tjejen jag mött. Så otroligt fin och jag känner mig helt galet kär i henne.

Hur cheezy är inte detta då?

Jag suckar tyst för mig själv och pussar hennes mjuka läppar.

Hon slår upp sina ögon och jag känner hur mitt hjärta hoppar till när jag ser hennes leende som sprider sig över hela hennes ansikte.

- godmorgon, säger jag med min morgonröst.

- godmorgon, ler hon och sätter sig upp.

Vi går upp och gör frukost och snart så sitter hon bakom mig på moppen på väg till studion.

They don't know about usTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang