19. Část

534 50 19
                                    

,,Á, tady jde náš milovaný delikvent, Taylor," oznamuje vesele Joy, napodobujíce reportáž.

Lehce jsem se uklonila a vstoupila jsem do nenucené konverzace. Mluvily hlavně o homecomingu a koho chtějí pozvat, zatímco Ethan a Jake byli od nás dobrý kousek vzdálení mimo doslech.

,,No, všichni dobře víme s kým chce jít Joy," hihňá se Sky a ohlédne se za Jakem. Joy zrudne a lehce strčí Sky do ruky.

,,Já nevím," váhavě zkonstatuje, ,,Doopravdy si nemyslím, že mě má rád. Chvíli jsem si to myslela, ale od nedávna se mi zdá - já nevím, takový jiný."

,,Oh, jsem si jistá, že to všechno je jen v té hlavě. Vsadím se, že tě pozve," ujišťuje jí Erika a hodí si své dlouhé, červené vlasy přes rameno.

,,A co ty Erico, máš na mysli někoho speciálního?" zeptám se jí s povytaženým obočím.

,,Ne," odpoví rychle a její smaragdové oči těkali po místnosti. Mohu vám říci, že lhala, ale nebudu na ní tlačit.

Zazvoní zvonek a přeruší tak naše klábosení. Jak jdeme každý svou cestou, zatáhnu Joy stranou.

,,Joy, doopravdy tě nechci rozrušit tím, co ti to řeknu, prosím nebuď na mě naštvaná." začnu, upřeně jí hledíce do očí.

,,Co to je Tay?"

,,To jen - nedělej si s Jakem velké naděje. Řekl mi na cestě do školy, že má rád někoho jiného." vzdychnu, nechci jí ranit, ale zároveň nechci, aby si dělala falešné naděje.

Její výraz sklesne a rychle zamrká, aby zahnala slzy.

,,Už mě to tolikrát napadlo," zamumlá a rukou si pročísne vlasy.

,,Hej, poslouchej mě. Jsi úžasná - jakýkoli kluk by byl šťastný, že tě má. Jsem si jistá, že na to dřív nebo později Jake přijde. Jen tomu dej nějaký čas. Za nějakou dobu si na něj ani nevzpomeneš. Lidé často nevidí to co hledají je přímo před nimi." utěšuji jí a vtáhnu jí do obětí.

,,Děkuji ti Tay, nevím co bych bez tebe dělala," zamumlá a pak se vydáme na cestu do třídy.

--------------

,,Nikdy jsem si nemyslela, že tahle věc je jedlá." mumlám, rýpajíce vidličkou do jídla přede mnou. Dnes nám naservírovali něco, co vypadá jako Penne Alfredo s kuřecím masem, ale také gumově a nejedle.

,,Tay, ty skoro nikdy nic nejíš. Budu tě muset nakrmit násilím." hrozí mi žertovně Joy.

,,však ty víš že doma jím jako prase," směji se.

Jake zachrochtá, aby demonstroval zmíněné chování. Se smíchem ho hravě praštím pěstí do ramene.

Eričiny oči se zúží, jak kouká na něco za mnou a já se neochotně otočím, abych se podívala na co zírá.

,,Amélie," řeknu s falešnou radostí, ,,Nemáš nějakou poruchu příjmu potravy, které by jsi se musela věnovat?"

,,Jen jsem od tebe chtěla osobní potvrzení, že budeš na homecomingu, který je v sobotu. Jsem v plánovacím výboru, a ty jsi přes mou nechuť, nominovaná na královnu homecomingu." informuje mě znechuceně.

,,Roztomilé. A budu tam." řeknu sladce a dramaticky zamrkám řasami.

Protočí očima a na patě se otočí. Samolibě se šklebící se otočím zpět ke stolu a k mému stále nepoživatelnému jídlu.

,,Doopravdy jí nemůžu vystát," povzdechnu a odhrnu si vlasy stranou.

,,Já také. Je přesná definice Barbie." souhlasí Joy.

Přikývnu s napjatým úsměvem. Navzdory nepoživatelnosti mého jídla, hladovím, takže si neochotně vezmu sousto.

----------------

"Woah holka", skoro křičím, když zkouším Queenie přetáhnout ohlávku přes hlavu. Znovu se stočí doleva, takže chytím prázdný vzduch.

Po dlouhém honění, klení a těsném uhnutí před kopancem se mi podařilo jí chytit a přivázat k břevnu, u kterého čistíme koně.

Playing with the Queen of Hearts

Knowing it ain't really smart

Joker is the only fool

To keep me away from you

Zpívám bezstarostně, když přejíždím kartáčem po její ebenově černé srsti. Potom co jsem jí rychle vyčistila, jsem skočila do sedlovny pro pad. Dnes nemám v plánu na ní jezdit, jen jí zvykat na nošení sedla.

,,To je v pořádku, holka," mírním jí, když přinesu sedlo do jejího zorného pole. Nechám jí očuchat a prozkoumat ho, do té doby než je v klidu.

Když se zdá, že je v pohodě, jemně jí ho položím na záda. Trochu vyskočí, ale rychle se uklidní. Pohladím jí na krku a šeptám pochvalu, že je tak hodná holka.

Zvládla jsem na ní dát sedlo, ačkoli mě nenechala utáhnout jí podbřišník. Po spoustě pokusů a omylů, jí pochválím a nechám jí na pastvině.

,,Ezhno," zavolám, jakmile je všechno odloženo. Vidím ho přes pastvinu zvednout hlavu, aby lépe slyšel. ,,Ezhno!"

Otočí se a přicválá, div, že nenarazí na plot.

,,Ahoj chlapče," zahihňám se a poplácám ho po boku. Otevřu branku a vypustím ho, nedělajíce si starosti, jestli neuteče.

Následuje mě, když jdu do sedlovny, jako štěně. Rychle vezmu pad a uzdečku a poté ho nastrojím. Nedočkavě mě nechá a předtím než si to uvědomím, jsme připraveni. Vyskočím na něj a stisknu ho patami.

,,Taylor, počkej," zastaví mě panické volání od domu. Zastavím Ezhna, otočím se, abych se podívala na Cartera stojícího na verandě s bledou tváří.

Přispěchá ke mě, podívá se na mě, zatím co nejistě sedím na Ezhnovi.

,,Clint Harris - někoho zabil. Tady v Oakvillu. Je tu Taylor." Poví mi skoro šeptem.

Omlouvám se za velmi dlouhou mezeru, ale teď dělám tolik věcí najednou, že to prostě nejde stihnout :\, každopádně děkuji moc, že stále podporujete tento příběh! :D

Breaking freeKde žijí příběhy. Začni objevovat