30. Část

322 33 3
                                    

Noční vzduch byl přízračně klidný, jako to bývá  při bezměsíčné noci.
Koně Stoenových byli všichni zavřeni ve svých stáních. Všichni krom jednoho.
Ten byl vyveden ven, oslepen kusem látky a naložen do přepravníku.
Nebojoval protože cítil známý, nejasný pach té dívky.
V tu chvíli ji neviděl, ale chtěl jí najít.
Takže kůň do přepravníku ochotně nastoupil a byl odvezen.
Než Stoenovy vstali, aby se pokusili zabránit jeho odvezení, už bylo auto pryč.

Taylořin pohled

Bojovala jsem se svým uvázáním. Divoce jsem se snažila jej sundat, využívajíce všechnu svou sílu a sílu vůle. Ale docílila jsem tím akorát toho, že se mi provaz zařízl více do kůže.
,,Pusťte mě z toho," zasyčím, dívajíce se na muže, o kterém vím, že je chladnokrevný vrah.
,,Všeho se dočkáš," uchechtne se.
,,K čemu mě potřebujete? Chcete mé rodiče a já jimi očividně nejsem."
,,Omyl - chci tvou rodinu, ta zahrnuje tebe a všechny, kteří do ní patří. To zahrnuje - mámy, táty, sestry-"
,,Nemám žádné sestry, takže smůla." vyhrknu.
Věnuje mi jen vědoucný, mrazivý úsměv, než někdo práskne dveřmi. Na chviličku si pomyslím, že to je možná někdo, kdo mě zachrání. Ale naděje je ztracena, když uvidím obličej strážníka Jonese.

,,Je o to postaráno?" zeptá se Clint
,,Jo, úplně."
Začala jsem otvírat pusu, abych něco řekla, ale pak jsem si to rozmyslela a a začala si hrát s lepící paskou. Je to pevné, ale mohla bych to rozříznout, kdybych jen měla něco ostrého - jako třeba nůž nebo kreditní kartu. Na mysli se mi vynoří nápad.

,,Máte špatnou dívku - moje jméno není Taylor. Ale Genevieve." pronesu slabě.
,,Je to na mém řidičském průkazu. Jen se jděte podívat a uvidíte.
,,Oh, myslím že jsme udělali chybu, není tomu tak Jonesi?" pronese sarkasticky Clint, s falešnou starostlivostí v hlase.
Jones poodejde za bedny a já uslyším jak s něčím zápasí a vrčení.

,,No, pokud nejsi Taylor, tak předpokládám, že ti nebude vadit, když tě nechám jít a je prostě zabijeme-"

Odhodí dva  pomačkané lidi přede mě. Ruce mají svázané a ústa zalepená.
Zalapu po dechu, vypadají starší než si je pamatuji a s věkem jim na obličejích přibyli vrásky. Šediny už prostupovaly jejich vlasy, ale poznávala jsem je.

,,Mami? Tati?" vyřknu přiškrceně.
,,Ne, ne. Oni nemůžou být tvoje rodiče Genevieve." vysmívá se mi Clint.

Oh, věřím že jsme na jednoho zapomněli." Řekne Jones, očividně si užívá moje muka.
Vrátí se zpět do míst, odkud dotáhl mé rodiče, a vytáhne odtamtud někoho, kdo je k mému úděsu, mladá dívka, možná deset let stará.

,,Tohle Taylor - tohle je Ariel Frederickson, AKA Ariel Evans." Pronese Jones krutě.
,,Jinými slovy - tohle je tvoje sestra." usmívá se hrozivě Clint.

Breaking freeKde žijí příběhy. Začni objevovat