2. Část

854 77 5
                                    

,,Dobré ráno třído, jsem slečna Jonesová." Oznámí s chutí mírně baculatá tmavovláska.

Toto je moje dnešní poslední hodina před obědem. Trigonometrie (zabývá se používáním sin,cos,tan při řešení úloh s trojúhelníky) 

,,Bude to skvělý rok,"

Vnitřně zasténám, když nám nastíní učební plán, zásady přednášek atd. Jakmile se vším skončí, nechá nás se 'bavit'. Bohužel je toto jedna z mála hodin, které nemám s Joy, takže jen sedím a zírám do zdi.

,,Nemyslím si, že bych tě tu už viděl. Jsi tu nová?" Zeptá se mě klučičí hlas. Vzhlédnu a uvidím vysokého kluka s krátkými, hnědými vlasy a čokoládově hnědýma očima.

,,Jo, toto je můj první den na této škole, pokud vím. Jsem Taylor." odpovím s úsměvem.

,,Počkat, nejsi náhodou Taylor Evans, nebo jsi?" ptá se mě šokovaně.

Nedůvěřivě se na něj podívám, ale přikývnu. 

,,Ano ... Co jsi o mě slyšel?"

,,Že jsi uprchlík s extrémně bláznivým koněm. Že jsi měla podivnou nehodu, při které si málem umřela. Oh, a že chodíš a žiješ s Carterem Stonem."

,,No, všechno je to pravda, krom toho, že Ezhno není šílený." potlačuji smích.

,,Ezhno?" řekne a tázavě se na mě podívá.

,,Můj kůň,"

Rychle se podívám po třídě a zaznamenám, že Amelie má tuto hodinu se mnou a, že se mě právě teď snaží zavraždit pohledem. zamávám na ní s falešným nadšením, a pak se zase odvrátím zpátky k ... no, vlastně neznám jeho jméno.

,,Tak, teď znáš moje jméno. Jaké je to tvoje?"

,,Jmenuji se Jacob, ale říkej mi Jake. A co to bylo?"

,,Co bylo co?" zeptám se zmateně.

,,S Amy - vrhala na tebe vražedné pohledy, a ty jsi jí jen zamávala." vysvětluje mi ohromeně.

Pokrčím rameny a zasměji se. ,,Hádám, že je jen naštvaná, že chodím s Carterem."

,,Řekl bych,"

Zazvoní zvonek a já stoupnu si na nohy.

,,Um, kudy se dostanu do jídelny?" zeptám se ho přičemž se snažím zorientovat v mapě školy, kterou pro mě nakreslila Joy.

,,Ukážu ti jí, jdu teď taky na oběd." směje se Jake, přičemž mi vezme tašku z lavice.

,,Dokáži si vzít svou tašku,"

On se jen zasměje, ale nevrátí mi jí. 

Zatočíme za pár rohů a projdeme několika dvojitými dveřmi než se dostaneme do jídelny.

Spatřím Joy a ona mi zamává.

,,Díky. Vidím kamarádku, tak ahoj," zamumlám rozpačitě.

,,V pořádku,"

Dojdu k Joy a sednu si vedle ní. U stolu jsou ještě tři další holky a jeden kluk. Všichni sedíme chvíli v nepříjemném tichu, dokud jedna z dívek neprolomí ticho.

,,Joy nám toho o tobě tolik vyprávěla! Mimochodem, já jsem Sky," představí se mi brunetka s modrýma očima.

,,oh a já jsem Erica," směje se zrzka.

,,Já se jmenuji Andrea a tohle je Ethan." Představí se mi vyšší dívka s rovnými, černými vlasy a pronikavýma, zelenýma očima, která drží Ethanovu ruku. Předpokládám, že jsou pár.

Od jiného stolu přijde ještě jeden kluk a sedne si na poslední volnou židli. Jsem jím trochu překvapená, ale otřesu se.

,,To je Jake," Vysvětluje Joy.

,,Jo, už jsme se potkali." odpovím ,,Ukázal mi, kde je jídelna."

,,Takže, opravdu jsi někoho střelila?" zeptá se nadšeně Sky.

,,Bože ne?." zajíknu se.

,,Nepřekvapilo by mě to," zavrčí hrubý hlas za mnou. Otočím se, abych spatřila Amélii a pomalu si stoupnu na nohy.

,,Nikdy jsem nikoho nestřelila, ale kdybych měla, střelila bych Barbie jako jsi ty. Takže ti navrhuji odstoupit." zasyčím.

,,To je výhružka?"

,,Pokud chceš aby byla,"

,,Víš, že mám jsem schopná udělat ti ze života živoucí peklo." zavrčí, kvůli čemuž se začnu smát. Naším střetem jsme už mezitím shromáždili malý dav.

,,Neděsíš mě. Ani v nejmenším. Dívala jsem se do hlavně nabité pušky, to mě děsí. Ale ty? Připomínáš mi čivavu, která si myslí, že je doga. A dělání mi ze života peklo? Toho nejsi schopná. Nemáš nade mnou žádnou moc. Chodím každý den domů k mému koni a příteli - tvému ex. Takže znovu, doporučuji ti odejít."

Její čelist poklesne a já využiji příležitost, abych použila větu/, kterou mě naučil jeden můj dobrý kamarád.

,,Zavři pusu zlatíčko, vletí ti tam moucha." zasměji se a obrátím svou pozornost na Joy. 

,,Jdu si koupit oběd. Připojí se ke mě někdo?"

Joy, Erika a Jake si stoupnou, aby se ke mě přidali. Ostatní tři už jídlo mají.

Jak jsme šli pryč, Joy mi zašeptala do ucha bázlivým a neklidným hlasem ,,Je tak naštvaná! Chce tě zabít."

Podívám se přes rameno a uvidím Amy utěšovanou jejím plastickým postojem vůči ostatním a usměji se pro sebe, mimořádně spokojená.

,,Já vím," odpovím, v mém hlase není nic jiného než hrozba.

Co můžu říct? Barbie ve mě vyvolávají to zlé, zvlášť ty, které chodili s mým přítelem.

Doufám, že se mi podaří překládat další díly s touto rychlostí, ale .. znáte mě ;) :D, děkuji za stále větší a větší pozitivní ohlasy :3 (ty čísla u předchozích knih této série jsou neuvěřitelný!) - a já se vám za to snažím odvděčit přidáváním dalších dílů v co nejkratším časovém horizontu, tak snad se mi to bude dařit. 

Jinak co říkáte na novou 'Chloe'?


Breaking freeKde žijí příběhy. Začni objevovat