20. Část

581 47 9
                                    

Policejní stanice byla po mém příchodu na rozdíl od mé minulé návštěvyaž děsivě tichá. Okamžitě jsem poznala dveře, které vedli k cele, ve které jsem zůstávala před několika měsíci, po mém útěku a během soudu.

Nicméně, nemám čas na to zastavit se a vzpomínat. Jsem tu kvůli misi, na kterou musím jít sama.

Carter, který mě sem dovezl, sedí venku v autě. S největší pravděpodobností si hraje s palci z nudy a dělá si starosti. Odhodlaně kráčím k recepci, ale policista sedící za stolem mi nevěnuje pozornost. Je příliš zaměstnaný papírováním. 

Odkašlu si, přičemž vyletí z židle.

,,Mohu vám pomoci slečno?" zeptá se monotóně, sotva se na mě podívá.

,,Ráda bych mluvila se strážníkem - tedy myslím, vedoucím Petersem," prohlásím a netrpělivě ťukám prsty o desku.

Trochu mu zacukají koutky, zkříží ruce na hrudi a zasedne si zpátky do židle.

Šéf je velice velice zaneprázdněný s poslední vraždou a uprchlým sériovým vrahem, kterého jste jistě viděla ve zprávách slečno. Z toho důvodů nemá čas na to vás nebo někoho jiného vidět." láteří rozhořčeně.

,,Strážníku-," podívám se na jeho jmenovku, ,,Forreste, myslím, že mě bude chtít vidět,"

,,Proč?"

,,To vám nemohu říct. Zavoláte mu telefonem, který leží přímo tamhle na desce a řeknete mu, že 'Taylor Evans' je tu, aby se s ním setkala. Pokud řekne, že je příliš zaneprázdněný, tak vás už nebudu otravovat. Ale věřte mi, že to neřekne." nařídím mu chladně. Když jsme řekla své jméno, vypadal trochu zaskočeně, ale rychle se vzpamatoval.

,,Dobře, dobře. Ale jak jsem řekl, je to velmi zaneprázdněný muž." směje se strážník Forrest, zvedne sluchátko a vytočí šéfovo číslo. 

,,Strážníku Petersi, je tu nějaká dívka, která vás chce vidět - přesně to jsem jí řekl -"

,,Řekni mu mé jméno," žádám ho prudce. ,,Taylor Evans,"

,,Říká, že je Taylor Evans, ale nevidím důvod - v pořádku, okay, provedu." Řekne strážník, jeho výraz se změní na zmatený.

,,Myslím, že váš šéf mě teď chce vidět, že?" zeptám se nevinně, ačkoli se mi nepodařilo potlačit úšklebek rozšiřující se mi po obličeji.

,,Nejsem si jistý proč, ale ano. Jeho kancelář je na konci chodby vlevo.

,,Děkuji strážníku," řeknu sladce a vykročím do šéfovy kanceláře. 

Jakmile jsem tady, bez váhání otevřu dveře. Vedoucí Peters mi věnuje smutný úsměv, když mě uvidí. Ignoruji ho a položím dopis, který mi má matka napsala, na pracovní stůl.

,,Máte hodně co vysvětlovat," zasyčím.

Zvedne ho a letmo si ho prohlédne.

,,Věděl jsem, že brzy přijdeš," řekne po chvíli, ,,A je dobře, že jsi tak udělala. Taylor jsi v nebezpečí."

,,Co tím myslíš? Clint Harris o mě ani neví."

,,To jsme si mysleli. Mysleli jsme že jsi v bezpečí Taylor, ale poslední vražda nám dala důkaz, že ne."

,,Přestaň mluvit v hádankách." vyjedu. ,,Prostě řekni co tím myslíš."

Podá mi igelitový sáček s krátkou poznámkou uvnitř.

,,Co to je?" zeptám se tiše.

Našli jsme to připnuté ke košili oběti. Rychlý test ukázal, že to je rukopis Clinta Harrise. Budeš si to chtít přečíst, Taylor."

Breaking freeKde žijí příběhy. Začni objevovat