,,Bylo hezké tě zase vidět," řekne Serenity a obejme mě na rozloučenou.
,,To ano - i když to bylo jen pár dní," souhlasím. Dnes je sobota a my se potřebujeme vrátit do Oakvillu.
,,Taylor- jen," začne Corrine, ,,musíme zůstat v kontaktu,"
,,Zůstaneme," ujistím ji a vtáhnu jí do pevného obětí.
,,Jsi připravená?" zeptá se Carter.
,,Je auto naložené? Máš Beaua?" zeptám se ho.
,,Okej, mějte se," řeknu.
Byla to úžasná návštěva - každý den jsme jeli na vyjížďku, dokonce jsme jeden den rozbili tábořiště a opékali si marshmelouny. Bylo to doopravdy skvělé.
Ale teď je čas jet.
-------------
,,Vstávej, vstávej ospalče," naléhá na mě paní Stoneová časně ráno.
Něco nesouvisle zamumlám a vyhrabu se z postele.
,,Kde je Carter?" zeptám se.
,,Musel jet do města pro psí žrádlo. Máš nějakého kamaráda, který by tě odvezl do školy?" zeptá se mě.
,,Jo, jsem si jistá, že Joy to nebude vadit." informuji jí a vezmu do ruky svůj mobil. Rychle napíšu: Ahoj, můžeš mě dnes hodit do školy?
Téměř okamžitě mi odpoví: Ugh, dnes nemůžu! Musím vzít svého malého brášku do školy a kočku k veterináři. Napiš Jakeovi, jsem si jistá, že mu tomu to vadit nebude :)
Neochotně, proto napíšu podobnou SMS i Jakeovi. Položím mobil na šatník a vytáhnu tmavé džíny, nebesky modré triko s dlouhým rukávem a bílou kostkovanou košili. Počasí bylo v poslední době tak nějak chladné, takže jsem si natáhla pár kovbojských bot. Nakonec jsem si lehce natočila vlasy a nanesla slabou vrstvu make upu.
Můj mobil zavibroval na znamení, že mi přišla SMS, podívám se co mi Jake odpověděl:
Bez problému Taylor. Budu tam v 15.
Seběhnu schody s batohem na rameni, vezmu si balíček pop tart (jídlo, takové 'sušenky') a schovám jej do batohu.
,,Jdu do stáje," zavolám na nikoho konkrétního a vydám se ven z hlavních dveřích. Ezhno mě vesele pozdraví, kývajíce svou hlavou nahoru a dolů.
,,Až přijdu domů, vyjedeme si na vyjížďku," slíbím mu a dám mu pusu na jeho kštici. No mám ještě 15 minut - můžu ho vzít velmi rychle na jízdárnu.
Zavedu ho na jízdárnu a vylezu si na jeho hřbet. Po vykrokování ho pobídnu do klusu- a poté do cvalu. Když uvidí skoky postavené na jízdárně zatočí na ně. Sevřu jeho hřívu a připravím se na skok. Skočí ještě několik dalších než přejde do kroku.
,,Přemýšlela jsi někdy nad tím, že by závodil?" zavolá na mě Jake zpoza plotu.
,,Oh, omlouvám se - čekal jsi dlouho?"
,,To není problém. Teď odpověz na otázku."
,,Spíš ne," řeknu popravdě a seskočím z něj.
Zavedu Ezna do jeho stání a zvednu svůj batoh.
,,Pojďme,"
Vylezla jsem do jeho černého jeepu a zavřela dveře.
,,Takže o co jsem přišla?" zeptám se a otočím se, abych na něj viděla.
,,No Ethan a Andrea se dost pohádali a skoro se rozešli."
,,Pane bože, proč?"
,,No, podle všeho Ethanovi zavolala jeho bývalá holka a řekla mu, že ho stále miluje a on udělal tu chybu, že to řekl Andree, která má se žárlivostí problémy." informuje mě.
,,Jéj, a něco jiného?"
,,No - oznámili datum homecomingu*. Bude v sobotu." odpoví.
,,Oh - hele víš koho by jsi se měl pozvat?"
,,Koho?" zeptá se pobaveně.
,,Joy," odpovím s úsměvem. Z nějakého důvodu jeho obličej povadne. "Co?" zeptám se ho.
,,Nic, jen že jsem chtěl pozvat někoho jiného,"
,,No, tak jí pozvi,"
,,Už má přítele," řekne zachmuřeně.
,,Oh ... no, kdo je to? Je to Andrea?"
,,Ne," potlačuje smích, ,,Doopravdy o tom teď nechci mluvit,"
,,Okej, okej," Nechci se potom pídit, protože ho ještě moc dobře neznám.
,,Jsme tu," oznámí a vyndá klíčky ze zapalování.
Mám na vás otázku, jak byste nazvali homecoming česky? Já vůbec nevím, takže to nechám na vás zatím mu nechávám anglický název. Zde je taková zajímavost o ní: (koná se běžně v amerických školách)
*homecoming je velká slavnost (koná se většinou na podzim, v září či začátkem října), při které škola vítá zpět své bývalé studenty. Na pořadu jsou sportovní akce (hlavně americký fotbal či basketbal), kulturní akce, průvod, ples apod. I při této příležitosti se volí královna, tzv. homecoming queen. Nominovány jsou studentky posledních ročníků školy a studenti je potom volí. Slavnostní korunovace potom probíhá buď na fotbalovém zápase či na plese (homecoming dance). Titul a korunku nové královně zpravidla předává homecoming queen z předchozího roku.
ČTEŠ
Breaking free
PertualanganTřetí kniha v sérii Runaway horse. Taylor překonala už tolik překážek, až se zdá, že nic jiného na světě se jí nemůže zaskočit. Ale když jsou odhaleny tajemství o jejich rodičích, co s nimi udělá? A jak se jí povede překonat nástrahy, které na ní p...