31. Část

297 29 7
                                    

,,Moje co?" řeknu přiškrceně, kompletně vyvedená z míry.
,,Jsi snad hluchá? Říkám, že je to tvoje sestra." odplivne si Clint.

Mám sestru. Zapomenu na veškerý vztek, který jsem měla na rodiče, že mě opustili - ona nikdy neudělala nic špatného. Ona o tom pravděpodobně celý svůj život neměla ani ponětí.

,,Nic proti ní nemáte. Chcete mé rodiče - a mě. Nechte ji jít a vezměte si nás." zašeptám, zlomená.

,,Myslel jsem si, že řekneš něco takového. Takže jsem připraven ti dát možnost. Chystám se být velkorysým únoscem." chechtá se temně.

,,Hraješ si nějak volně se slovem velkorysý," zašeptám tak, že to nikdo neslyší.

,,Máš dvě možnosti. Možnost jedna, zabijeme tvou rodinu - tedy tvoje rodiče a tvou sestru. Možnost dvě-" otálí se slovy, krutě koketujíc s mou myslí. Chci mu říct, ať to prostě řekne.

Pravděpodobně se chystá říct, že zabije mě místo nich. Ano, bojím se zemřít. A ano jsem neuvěřitelně naštvaná na své rodiče, že mě opustili. Ale je to moje rodina. Pokud dá tu možnost, položím za ně život.

,,Teď Taylor, sleduji tě už několik týdnů. Je tu několik věcí, na kterých vím, že ti záleží. To je pravděpodobně dáno tvým tragickým dětstvím jako sirotek - nechtěla jsi se k nikomu příliš přimknout, protože by tě nakonec mohli poslat zpět do děcáku," pochechtává se Clint.

,,Jsi snad cvokař?" vyplivnu, bojujíce s mými omezeními. Ignoruje mě a pokračuje.

,,Ale ty máš věci, na kterých ti záleží. Takže pokud chceš zachránit svou rodinu, musíš si zvolit možnost dvě. A možnost dvě je, že necháš zemřít je." informuje mě zlověstně, gestikulujíc na něco za ním. Otočím svůj pohled do stínů a zprudka se nadechnu při pohledu na jejich těla ležící v bezvědomí.

,,Ne," zařvu, a nechám slzy mě kompletně strávit, nemůžu.

,,Zabijte mě prosím," pláču, ,,Nechte je všechny jít. Prosím."

,,To není spravedlivý obchod Taylor. Já jsem fér-" ušklíbne se.

,,Prosím," vyhrknu a svěsím hlavu.
,,Dám ti hodinu. Jednu hodinu. Budeme ve vedlejším pokoji - nesnaž se utéct." Varuje mě Clint, předtím než s Jonesem odejde.

Nemůžu to udělat. Bože, přála jsem si být mrtvá. Přála jsem si abych nikdy nebyla souhlasila s plánem šefa Peterse. Přála bych si aby můj život nebyl tak zatraceně složitý.

Přála jsem si, abych nemusela dělat toto rozhodnutí.

Protože kdybych zvolila možnost jedna, ztratím rodiče a sestru, kterou jsem nikdy neměla šanci poznat. To samo o sobě je příliš těžké na to abych to unesla.

Ale možnost dvě - pokud je to možné, tak druhá je horší.
Protože bych ztratila dvě nejdůležitější osoby v mém životě - Ezhna.
A Cartera.

Breaking freeKde žijí příběhy. Začni objevovat