Chapter 7

3.6K 222 1
                                    

Ezzah berjalan pantas menuju ke tandas untuk membuang ' hajat'.

Sampai dihadapan pintu , jalannya dihalang oleh ayunee .

" Aku nak cakap dengan kau . " ujar Ayunee sinis .

" Kau nak cakap ke , nak tengking ke kejap lagi . Aku dah taktahan nak kencing . Baik kau bla " balas Ezzah malas hendak melayan karenah gadis itu .

Keluar saja dari pintu tandas , tangan Ezzah tarik kuat oleh Ayunee ke belakang bangunan sekolah .

" Apa benda kau nak cakap sangat ? " kata Ezzah .

" Kau tahu tak sebab kau abang sufian reject aku ? " ujar Ayunee .

Ezzah sedikit terkejut tapi cuba dikawal riak mukanya .

" Taktahu and kenapa pulak abang sufian reject kau sebab aku ? Aku takde kaitan dengan dia langsung " balas Ezzah .

" Sebab abang sufian suka kau ! " jerit Ayunee .

Ezzah tergamam . Abang sufian suka aku ? The heckkk !

" Puas kau sekarang sebab rampas kebahagiaan aku ? " tanya Ayunee sinis .

" Weh beb aku tak--- " belum sempat Ezzah membalas , Ayunee menyambung kembali .

" Start from now , you're not my friend but you're my strangers . Get it ? " sinis Ayunee membalas dan meninggalkan Ezzah yang terkedu di situ .


Gaiss !!  Please vote & comments after you ready story . I need it . And yah sorry kalau bosan .

TEENS IN LOVE  [ C ]Where stories live. Discover now