NEW STORY !

1.7K 61 6
                                    

PERHATIAN GAIS !!

ANNOUNCEMENT OKAY . SIS ADA BUAT STORY BARU SO HOPEFULLY KORANG DAPATLAH BERIKAN MASA KORANG UNTUK BACA STORY BARU SIS && BERHARAP STORY TU DAPAT SAMBUTAN YANG HAWAU HAHAHA . CERITA BASED ON REKAAN DAN HERO & HEROIN DIA TAKDE KENA MENGENA DENGAN SIS . JUST BUAT ATAS DASAR  SUKA SUKI SO JEMPUT BACALAH WAHAI READERS KESAYANGAN SAYA . MEH LER SIS BAGI SINOPSIS DIA BAGI KORANG BACA AND KOT KOT TERMINAT NAK BACA KE HAHA KOTLAH . 

Asluna Qisya seorang yang tabah dalam menghadapi segala rintangan hidupnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Asluna Qisya seorang yang tabah dalam menghadapi segala rintangan hidupnya . Dalam diam hatinya terpaut pada seorang lelaki . Lelaki yang tidak tahu menghargai hati dan kasih sayang seorang wanita .

Aimran Zikri seorang lelaki yang tidak mengenal erti menghargai . Baginya hati dan kasih sayang wanita hanya untuk dipermainkan . Bertubuh tegap dan tinggi . Mempunyai masa silam yang membuatkan kepercayaannya kepada kaum hawa telah hilang dan cintanya mati buat mana-mana perempuan yang ingin mendekatinya . Dingin . Beku . Ais Ketul .

Suatu insiden yang membuatkan Asluna Qisya dihalau oleh suaminya sendiri iaitu Aimran membuatkan Asluna menyimpan dendam dihatinya .

" Kejamnya abang buat Luna macam ni . Abang buang Luna macam permata yang tiada nilai dimata abang ! . Luna benci abang ! Sampai bila-bila Luna takkan maafkan abang . Remember abang , forever ! " 

" Huh ! Aku tak hadap nak duduk sebumbung dengan pelacur ! "

Semenjak insiden itu , mereka tidak lagi berjumpa . Kes perceraian mereka yang dibawa ke makhamah oleh Aimran telah menemukan mereka kembali .

Asluna yang sedang berbadan dua

Aimran yang sedang dalam proses berkahwin .

" Luna maafkan abang sayang , abang tahu abang salah menilai kaca dan permata . Abang nak jumpa anak abang . Nak peluk cium dia . Tolong Luna bagi abang jumpa dia . Kali ni je Luna " 

" Kau takde hak nak jumpa dia ! Dulu kau halau kitaorang macam sampah sarap ! Kau kejam ! Binatang ! " 

 Dapatkah Aimran meraih kembali kemaafan dari Luna si hati beku itu ? Akan munculkah orang ketiga dalam permasalahan mereka ? Nantikan yah ! 

TEENS IN LOVE  [ C ]Where stories live. Discover now