Mereka bergerak ke cafeteria memandangkan sekarang waktu makan .
Kalini Ana dan Izzah pula yang menjaga tempat sementara yang lain mengambil makanan .
Tiba-tiba mejanya diketuk seseorang . Ana dan Izzah mendongak memandang orang sedang berdiri bersebelahan dengan mejanya .
Figura itu berdehem sebelum berkata -
" Ni port kitaorang . Dan segala hormatnya korang boleh blah ! " ucap lelaki disebelahnya .
Ana segera bangun dari duduk dan merenung mata lelaki didepannya .
" Mata dah coklat , muka putih bersih tanpa jerawat . Tapi sayang mulut macam longkang ! " perli Ana lalu memberikan jelingan untuk lelaki itu .
Lelaki itu mendengus marah .
" Kau tak faham bahasa melayu ke ? Dah la menyemak delat sini ! " jerkah lelaki itu dihadapan Ana .
Ana berang lalu maju lagi ke hadapan . Dia dekatkan muka ke telinga lelaki itu .
" Kau tu yang menyemak , datang-datang cari masalah , nampak sangat kau ni calon orang sakit jiwa ! " bisik Ana kemudian menarik lengan Izzah untuk beredar pergi . Tapi jalannya dihalang.
Lelaki itu menarik tangan Ana menyebabkan badan Ana jatuh di dada bidang lelaki itu .
" Aku nak kau ingat muka aku . Ingat nama aku . Aku Saiful Izzuddin akan buat kau tunduk dekat aku . " sinis lelaki bernama Saiful itu berkata .
Selamba saja saiful mendaratkan bibirnya dipipi Ana.
Kemudian dia berlalu pergi meninggalkan Ana yang tercengang dengan perbuatan lelaki itu.
Sempat dia mengenyitkan mata kepada Ana lalu memberikan senyuman sinis .
' I swear you will regret what you've done to me today my angel '
Ana merengus kasar dan meninggalkan kawan-kawannya yang baru sampai di meja makan .
Xoxo.Syiqa
YOU ARE READING
TEENS IN LOVE [ C ]
Teen FictionFIRST PUBLISH ; 22 Dec 2016 END PUBLISH ; 15 June 2017 P/S : This story will be private , so please follow me before you read my story. Chapter 1-10 i will be unprivate . Keep readings