Chapter 23

2.9K 131 6
                                    

Furqan's POV

Aku merengus kasar sebelum berlalu ke meja pondok dan melabuhkan punggung di situ .

' Babi jantan tu ! Habis rosak plan aku ! ' getus hatiku geram .

Kalau ikutkan hati nak biar je si betina tu pergi dekat jantan keparat tu tapi fikir plan ku dengan bos aku terpaksa membuat drama .

Aku mula memikirkan cara untuk menambat kembali hati gadis itu . Ya susah untuk mendapat perhatian daripada gadis itu selama dia memerhati . Selama ni plan dia senang berjaya tetapi sekarang agak susah kerana gadis itu keras kepala !

Kepalanya runsing .

Tiba-tiba telefonnya berdering . Melihat nama yang tertera di screen telefon membuatkan dia menelan airliur .

" Hello bos ! "

" Kau dah buat apa yang aku suruh kau buat ? " ujar suara lelaki di hujung talian .

Aku menggaru kepala .

" Be-belum bos " jawabku

Kedengaran bos mendengus kasar

" Apa lembab sangat kau buat kerja ni ? Yang lain semua dah dapat tangkap cintan , kau je yg bebal ! " marahnya .

Aku membuat muka menyampah . Tak habis-habis nak samakan aku dengan dia orang .

" Ye bos apa apa info saya inform bos . Okay saya letak telefon dulu bye " segera aku menekan punat merah . Kalau dibiarkan mahu bernanah telinga aku mendengar bebelannya .

Aku mengeluh kasar .

Takpe , cara kasar kau taknak aku guna cara lembut , desis hati

*********************

Nalin dan yang lain duduk di kerusi yang berada di kantin . Syiqa dan Izzah bergerak menuju ke barisan yang sedang beratur panjang .


" Lama lagi ke beb ? " soal Izzah sambil membuat muka bosan .

Syiqa memandang sekilas ruang hadapannya .

" Rasanya lambat lagi . Kau pergilah dulu , biar aku tunggu ."

" Ha okay . takecare " jawab Izzah lalu melangkah pergi meninggalkan Syiqa .

Makin lama makin ramai yang beratur di belakang syiqa .

" Hei " seseorang mencuit belakang Syiqa .

Syiqa mengerling sekilas

" Kau siapa ? "

" Ariff Hakim "





Gais ! im so sorry lately ni lambat update because phone saya hilang . Gosh siapa pencurinya !

To my lovely fam sorry sebab tak dapat contact or maybe lost contact ?


TEENS IN LOVE  [ C ]Where stories live. Discover now