Chapter 11

3.4K 174 6
                                    

Ezzah terjaga selepas mendengar bunyi suara-suara disebelahnya .

Mata dicelikkan .

Kelihatan seperti kawan-kawannya sedang bergelak ketawa dengan dua orang lelaki .

" Eh ami dah bangun ! " ujar Najwa .

Semua mata disitu semua memandang ke arah Ezzah yang berada di atas katil .

Ezzah menangkap sepasang mata yang sedang memandangnya tepat lalu si figura itu mengukirkan senyuman manis .

Ezzah kaku di atas katil .

Sufian ?

" hey ezzah ! Termenung pulak ! " kata Sufian menyedarkan aku daripada memandang mukanya .

" Aw-awak buat apa dekat sini ? " tanya ezzah . Matanya dijatuhkan kebawah . Tak mahu bertentangan dengan mata Sufian .

" Babygurl ? Why ? " tanya Sufian sambil tangannya cuba mendongakkan kepala Ezzah .

Mata mereka bertentang .

Hati mereka berdegup seperti sedang jatuh cinta pada pandangan pertama .

Sufian mengelus pipi mulus Ezzah .

' My babygurl . You're mine girl , love you . ' desis hati Sufian .

Ezzah seperti digam tidak menepis atau mengelak dengan sentuhan Sufian . Dia menatap muka bersih Sufian .

' Kalaulah muka ni aku boleh tatap selalu . Kalaulah kau milik aku sufi , tapi malangnya kau takkan jadi milik aku sebab aku takkan lukai hati kawan aku sendiri . '

" I ask this question for the sec time . Will you be a angel ? Forever ? " tanya Sufian dengan nada romantic . Ezzah yang mendengarnya kaku di atas katil sebelum dia ------






Haaaa !! Kita lanjee sikit chapter 11 . Pape punn vote & leave the comment . Jangan lupa !






Xoxo.Syiqa

TEENS IN LOVE  [ C ]Where stories live. Discover now