Chapter 35

2.2K 123 7
                                    


Syiqa berlari ke belakang bangunan sekolah yang kerap kali dikunjungi olehnya . Dia melepaskan tangisannya . Dia cuba mengawal esakan yang semakin kuat .

Hey syi ! asal kau lemah sangat ni ? Chill . Cool down , suara hatinya berkata

Pantas syiqa mengesat airmatanya . Ya ! aku kuat . Syiqa Erina mana pernah lemah dalam apa jua keadaannya . Entah kenapa hatinya rasa sedih dengan tindakan yang baru saja dilakukan oleh Sir Hanafi .

' Haih syi , jatuh cinta dengan cikgu sendiri ke ? '

Nalin dan yang lain tiba selepas syiqa meredakan tangisannya

" Weh syi , kau menangis ke ? " soal Ana lalu berdiri disebelah Syiqa sambil mengusap belakang sahabatnya .

" Taklah . buat apa aku nangis . Sekarang aku rasa puas sebab dapat lepaskan marah dekat minah tu . Biadap sangat " nafi Syiqa . Bibir nipisnya cuba mengukirkan senyuman untuk kawan-kawannya .

Nalin tersenyum . Alhamdulillah jika kawannya okay .

" Tulah . Aku pun dengar tadi menyirap je . Rasa nak tambah je hentakan dekat kepala dia tu . Dia ingat dia siapa nak biadap dengan kita . Dia tak kenal lagi agaknya siapa kita sebenarnya " kata Najwa pula .

" Ikutkan hati aku tadi , penampar teranjang aku kasi dia . Biadap tu tak berpada-pada . " ujar Izzah .

Syiqa tergelak

" Dah dah la korang ni . Ye ye je nak belasah . Masa aku belasah dia tadi taknak lak join . " kata Syiqa lalu menjeling kawan-kawannya .

Izzah tersengih

" Halah kau ni . Aku malas je nak tunjuk pro. Kang aku masuk , keluar mua thai nanti , habis lunyai dia aku buat " kata Izzah selamba

" Halah bla la kau minahchi ! " kata Ezzah sambil menunjal kepala Izzah kuat .

Mereka melepaskan tawanya bersama . Semoga persahabatan mereka kekal selamanya


######################################

Ezzah berjalan menuju ke kelas 6 Guardians untuk berjumpa dengan kekasih hatinya . Dia mengetuk pintu kelas itu

" Ha em boleh saya jumpa dengan Sufian tak ? " tanya Ezzah sambil bebola matanya mencari kelibat Sufian di belakang tempat duduk lelaki itu .

Kelihatan seperti seseorang sedang baring diatas meja sambil menyanyikan lagu ' Suka Denganmu ' daripada Farah Farhanah

" Hoi sufi ! wanita idaman mu sampai nuh ! " kata Gibran rakan sekelasnya .

Pantas Sufian bangkit daripada baringannya

" Ha mana weh ! " katanya . Matanya mencari kelibat Ezzah .

" Hey panda! sinilah ! " panggil Ezzah .

Segera pandangannya dikalihkan pada suara lembut itu . Senyuman terukir dibibir sexy Sufian . K nak gelak jap HAHAHAHA


" Hey panda's wife " balasnya . Dia berdiri dihadapan Ezzah sambil bibirnya tidak lekang memberikan senyuman sexy itu ( @EzzahAmirah_)

" Awak ingat sexy ke bibir tu buat senyuman macam tu ? " soal Ezzah lalu cuba untuk mencubit bibir lelaki itu tapi pantas ditahan oleh Sufian

" Ye sexy dan saya tahu awak tergoda . Its okay , lepas je awak habis SPM , belum sempat ambil result , kita dah ada anak dah " ujar Sufian gatal .

Merah muka Ezzah apabila Sufian berkata begitu . Miang keladi betul dia ni !

" Jangan nak mengatal sangat boleh tak sengal " balas Ezzah lalu menarik lengan Sufian berjalan disebelahnya .

" Eley , saya gatal dengan awak je . Mana pernah saya mengatal dengan perempuan lain " balasnya tidak mahu mengalah .

Ezzah disebelah menjeling tajam

" Beranilah awak gatal dengan perempuan lain . Nak merasa teranjang sulung saya try buat . tengok awak mampu tak gatal dengan dia lepas kena penerajang saya " tegas Ezzah berkata . Sufian bukan boleh percaya sangat . dengan rupa dan ketinggiannya mampu mencairkan hati mana-mana perempuan termasuknya .

Sufian tergelak .

" Garangnya panda saya ni ! Ye saya janji tak gatal . " katanya lalu mencium ubun-ubun Ezzah yang berlapik tudung .

Ezzah tersenyum lalu melingkarkan tangannya dipinggang lelaki itu . Di eratkan lagi pelukan itu . Dia sayang lelaki itu . Terlalu sayang .



( Okay dah ni last HAHAHAHA mohon puas hati ye readers sekalian . Jangan goda saya lagi , saya tak kuat iman . Got to go ! )

Promote story - School In Love by @amihaniee

Keep vote & comments

TEENS IN LOVE  [ C ]Where stories live. Discover now