Syiqa terkedu apabila kepalanya menoleh ke belakang .
Af-afiq !
" Kau siapa nak mengaku dia girlfriend kau ? " ujar Furqan lalu memandang lelaki di hadapannya dengan pandangan tajam . Matanya mencerlung .
" Start dari malam masa Majlis Tarian . Yang kau janji untuk menari dengan dia tapi kau menari dengan orang lain . Kau ni lelaki tak guna . Bagi harapan yang palsu ! " Afiq menjerkah Furqan .
Furqan berang lalu mara ke depan .
" Kau jangan berani nak rampas syiqa daripada aku la sial !" Marah Furqan . Afiq tersenyum sinis .
" Kau tu yang sial . Lepaskan orang yang sempurna dan pergi pada betina yang dah tidur dengan beratus jantan . " sejurus berkata begitu , Afiq menarik lengan syiqa dan berlalu daripada situ .
************
Syiqa merentap lengannya yang dari tadi berada di genggaman Afiq .
" Awak dah kenapa cakap macam tu ?! " marah Syiqa .
" You ni bodohkan ? Dia nak lempang you and I selamatkan you daripada dilempang pun you nak marah I ? You should said thank to me " Afiq memperli Syiqa .
Syiqa mendengus kasar
" I dapat agak you fall in love with him right ? " soal Afiq .
Syiqa mengangkat keningnya .
" Bila masa saya cakap ? " tanya Syiqa .
" I can see bila dia kata perempuan yang dia menari semalam girl friend dia terus muka you berubah . You love him right ? "
Syiqa terdiam . Shit macam mana dia perasan ?!
" Ma-mana ad-ada " balas Syiqa sedikit gagap .
" Haha what so ever la . Btw I ada plan nak jelousekan jantan tu . You want to join ? "
Syiqa diam
" Ah ! Nak taknak ikut jelah ! " ujar Afiq lalu menarik lengan Syiqa
YOU ARE READING
TEENS IN LOVE [ C ]
Teen FictionFIRST PUBLISH ; 22 Dec 2016 END PUBLISH ; 15 June 2017 P/S : This story will be private , so please follow me before you read my story. Chapter 1-10 i will be unprivate . Keep readings