(Μουσική! Ψήφος! Σχόλια!)
Σφίγγω τις γροθιές μου γιατί κοντεύω να επιτεθώ στα αρσενικά της παρέας.
"Άννα, τι κατεύθυνση είσαι;" ρωτάω προκειμένου να αλλάξω θέμα.
"Θεωρητική"
"Και τι θες;"
"Ψυχολογία"
"Πολύ ενδιαφέρον αντικείμενο"
"Και χρήσιμο" προσθέτει ο Άνταμ με ένα γελάκι. "Ίσως και ημιτελές" συμπληρώνει τον εαυτό του."Γιατί ημιτελές;" ρωτάει εκείνη συννεφιασμένη.
"Γιατί η ψυχολογία είναι η θεωρία και σε συνδιασμό με την ιατρική, δηλαδή το βιολογικό κομμάτι μας κάνουν μια πιο ολοκληρωμένη επιστήμη την ψυχιατρική".
"Εσύ; Ψυχιατρική θες; Θα σου πηγαίνει!" προκαλεί ο Ανδρέας."Ναι αμέ. Θα σε αναλάβω εγώ προσωπικά κιόλας. Να μην τρέχεις και στο Δαφνί" απαντάει ο Άνταμ. Μόλις τον είπε ψυχάκια;
Τα χέρια μου έχουν ιδρώσει και ξεροκαταπίνω. Συγνώμη, μια απορία: Όλο αυτό τωρα γίνεται για μένα και εγώ πρέπει να αισθανθώ και πολιορκούμενη γυναίκα; Γιατί δεν αισθάνομαι καθόλου έτσι. Μάλλον κάτι σαν γυναίκα της καταστροφής. Τι τις ήθελα τις συναντήσεις και τις βόλτες; Αυτοί δεν είναι ικανοί για τίποτα.
Προσπαθώ να μιλήσω και φωνή δεν βγαίνει απο το στόμα μου. Έχω μείνει ακίνητη και περιμένω την επόμενη κίνηση μιας και νιώθω αδύναμη για να κάνω τίποτα.
Έχουν σμίξει τα φρύδια τους και κοιτάζονται σαν αρπακτικά που είναι έτοιμα να καταβροχθίσουν το ένα το άλλο. Ευτυχώς την άβολη αυτή σιωπή σπάει η Άννα.
"Ελάτε τώρα παιδιά, δεν είναι αστεία αυτά". Πες τα κοπέλα μου και έχει κοπεί η κυκλοφορία στο αίμα μου.
"Παίρνω την κοπέλα μου και φεύγουμε!" ανακοινώνει ο ένας εκ των δύο. Την τραβάει απο τη μέση. "Άννα, πάμε!" προστάζει με ύφος, θράσος. Συμπεριφορά να σου πετύχει. Εγώ δεν τον θυμάμαι έτσι.
"Άννα, χάρηκα για τη γνωριμία" λέει ο Άνταμ. Πολύ χάρηκες φάνηκε.
Του γνέφει. Της χαμογελάω με κατανόηση.
"Αντίο!" λέει ο Ανδρέας και την απομακρύνει."À bientôt! (= εις το επαν ιδείν)" φωνάζει ο Άνταμ με μια γαλλική, προσποιητή φωνή και χαιρετάει.
Μόλις το ζευγάρι βγει απο το μαγαζί και απομακρυνθεί αρκετά ώστε να μην βρισκόμαστε στο οπτικό του πεδίο, του ρίχνω μια γροθιά στο μπράτσο.
"Αουτς" κάνει και καλά πως πόνεσε.
ESTÁS LEYENDO
Ναταλί
Ficción GeneralΒραβεύτηκε με το 1ο βραβείο στο διαγωνισμό vilvasawards και με το 2ο βραβείο στους διαγωνισμούς: Ιουνίου 2017- June's Best Contest και The Best Summer Book. #1 στην κατηγορία φαντασίας 14/2/2018 #2 στην κατηγορία φαντασίας 26/3/2018 #3 στην κατηγορί...