(Αγαπημένο τραγούδι. Σχόλια και ψήφοι με κάνουν χαρούμενη)
H πλευρά του Άνταμ:
Με σφίγγει και κοντεύω να μην μπορώ να πάρω ανάσα.
"Ναταλία, χαλάρωσε λίγο, οδηγάω""Συγνώμη, συγνώμη" μου απαντάει και χαλαρώνει τα χέρια της.
Παίρνω κλειστά την στροφή. Αναστενάζω ενώ σκέψεις με κατακλύζουν. Γιατί δέχτηκα να γίνει αυτό; Να πάμε να δούμε τον ανόητο τον ξάδερφό μου με την Άννα του;
Με την Αννούλα που την εκμεταλλεύεται. Τι άντρας. Μόνο και μόνο για να παίξει με την Ναταλία. Και εγώ γιατί έβαλα το στοίχημα μαζί του;"Να σε ρωτήσω κάτι;" την ακούω να ρωτάει με την λεπτή φωνή της που την κατακλύζει ο φόβος. Αυτό είναι, όμως, κάτι τόσο ασυνήθιστα φυσικό πάνω της. Το αγαπώ.
"Πες μου" απαντάω μηχανικά.
"Γιατί σε πείραξε τόσο όλο αυτό; Γιατί ξαφνικά άλλαξες στάση;" ρωτάει με διστακτικότητα.
"Άσε τα γιατί. Δες το τώρα" της απαντάω απόλυτος για να αποφύγω τα ερωτήματα της. Δεν θα μπορούσα να της πω ότι ο ξαδερφούλης μου μου έθεσε σαν πρόκληση να την βγάλω ραντεβού. Και φυσικά αν τα καταφέρω θα πάρω ενα αξιόλογο χρηματικό ποσό. Αλλά δεν ήξερα καν ότι ήταν μαζί παλιά.
Η χαζή του ιδέα όμως να βγούμε ζευγαράκια, δεν ξέρω που αποσκοπεί. Για να ζηλέψει αυτόν;
Και γιατί τα σκέφτομαι τώρα όλα αυτά; Έχω τύψεις;
"Άνταμ" με διακόπτει ακόμα μια φορά απο τις σκέψεις. Την κοιτάω μέσα απο τους καθρέπτες της μηχανής. Αγχωμένη φαίνεται. Για αυτόν;
"Πες μου"
"Να-" τραυλίζει "Μου στέλνεις τίποτα μήνυματα; Γράμματα;"
Γελάω για ξεκάρφωμα. Ελπίζω να μην έχει βάλει το χεράκι του ο Ανδρέας."Λαμβάνεις ερωτικά μηνύματα;"
"Τι σε νοιάζει;" απαντάει αδιάφορα αφού επιβεβαίωσε ότι εγώ δεν ήμουν ο αποστολέας.
"Ε πως να μην με νοιάζει, αφού θέλω να σε βγάλω ραντεβού;" της κλείνω το μάτι μέσα από το καθρέπτη.
"Το ραντεβού τι το θες;" ρωτάει πιο απαιτητικά.
Αγνόησα την ερώτησή της κάτι που την θύμωσε.
Χαμηλώνω ταχύτητα και σβήνω την μηχανή. Της δίνω το χέρι μου για να κατέβει από πάνω, σαν πορσελάνινη κούκλα.
Ο Ανδρέας μας χαμογελάει με το πιο προσποιητό του χαμόγελο. Η Άννα δίπλα του δείχνει να έχει βαρεθεί. Αφόρητα. Με αυτόν κοπέλα μου που έχεις.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ναταλί
Genel KurguΒραβεύτηκε με το 1ο βραβείο στο διαγωνισμό vilvasawards και με το 2ο βραβείο στους διαγωνισμούς: Ιουνίου 2017- June's Best Contest και The Best Summer Book. #1 στην κατηγορία φαντασίας 14/2/2018 #2 στην κατηγορία φαντασίας 26/3/2018 #3 στην κατηγορί...